Beantwoord

Wijzigingen opslaan in Zyxel T-54

  • 8 July 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3

Hi,

 

Ik ben toch de Zyxel T-54 gaan gebruiken en ik heb verbinding.
Echter, als ik bijvoorbeeld de naam van het netwerk wil veranderen en het bijbehorende wachtwoorden dan wordt er geprobeerd de wijzigingen op te slaan, maar hij blijft maar opslaan en komt niet meer terug. 


Signaal is uitstekend!
 

Een geanimeerde cursor. Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 July 2023, 22:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michel281 

Doe je de wijziging via WiFi in de router interface? In dat geval is hij gewoon veranderd.

Kun je dit nakijken in de lijst met WiFi netwerken?

Reputatie 3

Hallo @Michel281 

Doe je de wijziging via WiFi in de router interface? In dat geval is hij gewoon veranderd.

Kun je dit nakijken in de lijst met WiFi netwerken?

Dat klopt dat ik de gemaakte wijzigingen opsla via wi-fi en, inderdaad, als ik de pagina daarna ververs of opnieuw open zijn de wijzigingen inderdaad doorgevoerd. Toch vind ik het vreemd dat die cursor continu blijft animeren waardoor je de indruk krijgt dat hij ergens is blijven hangen.

Dus als als je bekabeld met de T-54 verbonden bent dan heb je dit probleem niet??🤔 

Reputatie 7
Badge +15

@Michel281

Als je bekabeld bent verbonden met de router dan blijf je verbonden met het netwerk, wanneer je iets gaat wijzigen terwijl je met de WiFi bent verbonden dan kan het apparaat tijdens het laden na toepassen niet automatisch verbinden met de WiFi (als je het wachtwoord veranderd).

Reageer