Zyxel T54 geen statische ip adressen en port forwarding mogelijk

  • 8 April 2024
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds circa 2 weken het probleem dat de port forwarding niet meer werkt en de door mij aangemaakte statische IP adressen idem niet meer werken. na contact met helpdesk verwezen naar dit forum. Probleem zou mogelijk als gevolg zijn van een firmware update. De helpdesk suggereerde om hier een verzoek te doen om de laatste firmware versie terug te zetten naar de vorige waarmee het probleem verholpen zou zijn. Geachte Odido medewerker. Bij deze het verzoek. Ik hoor graag wat jullie van mij nodig hebben. Mvg Ruud

Waqqas 23 dagen geleden

Hallo @rdkocom 

Is het veel werk om de router eens te voorzien van een fabrieksreset en portforwarding regels opnieuw aan te maken en de statische IP adressen opnieuw toe te wijzen?

Je zou het kunnen overwegen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rdkocom 

Is het veel werk om de router eens te voorzien van een fabrieksreset en portforwarding regels opnieuw aan te maken en de statische IP adressen opnieuw toe te wijzen?

Je zou het kunnen overwegen.

Goedenavond, Dank voor je reactie. Dit is ism Odido helpdesk getracht, maar zonder resultaat. Vandaar de meest logische optie om de firmware terug te zetten.

 

Reageer