Ik ben al jaren klant van t-mobile thuis, en eind augustus had ik gevraagd om een nieuwe router, Omdat die van mij verouderd was en ik heb een abonnement van 1000mb/s dus wil ik ook het maximale eruit halen. Nou heb ik de klantenservice aan de lijn en ik vraag specifiek om een router met wifi 6 dus de Zyxel T54, en diegene die me hielp aan de telefoon had er een notitie van gemaakt en de router zou dezelfde week verstuurd worden. Nou krijg ik een pakketje met een zyxel t50 router terwijl ik specifiek gevraagd heb voor een router met wifi 6, dus bel ik jullie weer op omdat ik de verkeerde router heb ontvangen en krijg ik te horen van ja ik zie in ons systeem dat je dat inderdaad hebt aangevraagd dus we gaan het regelen voor u en dan zult u binnen een week u router ontvangen. 2 weken later geen nieuwe router en geen bericht ontvangen van jullie, dus ik bel weer en ik krijg weer iemand aan de telefoon die me zegt dat de router die ik wou '’uit voorraad'’ is. Nou weet ik dat dit een leugen is want jullie kunnen wel deze routers leveren aan nieuwe klanten. Nu zijn we inmiddels in November dus ik dacht ik bel weer, krijg ik iemand aan de telefoon die wel mijn verhaal bevestigd dat de routers niet geleverd worden aan bestaande klanten. Dus ten eerste word ik 3 keer voor gelogen terwijl ik weet dat jullie die routers hebben. ten tweede ik betaal voor maximaal internet dus ik wil er ook maximaal gebruik van kunnen maken, nou is het probleem dat ik met de router die ik opgestuurd heb gekregen maar max 1000mb uit 1 poort kan halen en de andere 3 lan poorten kunnen maar max 100mb outputten, en dan lees ik op jullie forum dat deze router dit probleem heeft en het niet verholpen kan worden, dus heb ik maar weer mijn oude router aangesloten. Ik vind het absurd dat jullie zo omgaan met bestaande klanten die jaren bij jullie aangesloten zitten en nieuwe klanten voorrang krijgen op alles. Nou word ik ook nog eens voorgelogen door jullie klantenservice totdat ik iemand aan de lijn krijgt die me wel de waarheid verteld wat ik al wist van te voren, dat het gewoon een onzin verhaal is van jullie kant dat jullie die routers niet op voorraad hebben. En ik word niet geholpen of gecompenseerd voor al deze onzin.
Beste antwoord door yalerta
Bekijk origineel