Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 23 March 2024
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ca. 3 weken geleden zijn wij overgestapt van KPN naar Odido. 

Vanaf het moment van overstappen krijgt mijn Cloud Key geen IP adres. Op het scherm wordt aangegeven "Obtaining IP address”.

Volgens de helpdesk zouden wij een update van de firmware krijgen. Dit is echter nog niet gebeurd.
Wanneer kunnen we deze update verwachten? Zonder update werkt ons netwerk niet zoals het hoort en zoals het was. Dit lijkt me niet de bedoeling van Odido.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 March 2024, 14:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge

Deze update krijg je niet vanzelf (of met heel veel vertraging).
Zet je klantnummer (dat is van de vorm ABC12345) in je profiel hier (te bereiken via je avatar rechts boven), en vraag aan @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido of ze je op de lijs willen zetten voor versnelde uitrol van de update.
Met een beetje geluk is het dan maandag of dinsdag voor elkaar.

Deze update krijg je niet vanzelf (of met heel veel vertraging).
Zet je klantnummer (dat is van de vorm ABC12345) in je profiel hier (te bereiken via je avatar rechts boven), en vraag aan @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido of ze je op de lijs willen zetten voor versnelde uitrol van de update.
Met een beetje geluk is het dan maandag of dinsdag voor elkaar.

Dank je. Ga het direct proberen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @FSpeelman, je staat bij deze op de lijst voor de nieuwe firmware update. Je krijgt deze vermoedelijk morgen aan het eind van de middag. Het modem zal dan een paar minuten offline zijn en zelf weer opstarten. Laat je weten of het heeft geholpen? Dankjewel!

Hier hetzelfde probleem, krijg met geen mogelijkheid internet naar de Cloudkey gen 2 plus.

Mag ik aub ook op de lijst? @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

 

Zyxel EX5601-T1

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Same here. Kan ik a.j.b. ook op de lijst voor een firmware upgrade, Zyxel EX5601-T1 V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108.

Thanks alvast @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @domienepien, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je modem gepusht worden! 

Reageer