Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

  • 25 October 2023
  • 97 reacties
  • 1289 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

 

icon

Beste antwoord door Subz3ro 25 October 2023, 15:22

Bekijk origineel

97 reacties

@Jason van Odido Super! Heel fijn dat je dit in gang hebt gezet en ook meteen het wifipunt hebt vervangen. Ik zie in mijn account dat het een en ander in behandeling is dus ik zie de vervangende apparatuur vanzelf verschijnen. Dank voor de gedane moeite!

Reputatie 2

Hey @BL75, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je nog een verouderd Huawei modem in bezit hebt. Ik heb je direct een nieuw modem opgestuurd. Je ontvangt zo meteen een bericht over de aanpassingen. Zodra het modem is verzonden kun je de zending volgen in Mijn Odido!

 

Hey @ReMa3, dat is inderdaad erg vreemd. Dit zou gewoon altijd moeten werken. Ik heb je ook een T-56 opgestuurd. Wat ik hierboven aangeef geldt ook voor jou!

Top bedankt @Tommie van Odido Dan ga ik geen moeite meer steken om weer mijn modem te resetten zodat ik er weer op kan inloggen. 

@Demi van Odido Superfijn geregeld, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferdid, ook voor jou heb ik dit meteen in gang gezet en geldt hetzelfde: Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido! Ik wens je nog een prettige avond.

@Sdito @HJHome Ook voor jullie heb ik een nieuw modem besteld. Deze komt zo snel mogelijk ook jullie kant op! Voor @Sdito is dit wel de Zyxel T-54, omdat je op DSL zit, deze is vrijwel hetzelfde als de T-56 alleen heeft de T-56 geen DSL poort. Wel kun je van dezelfde voordelen genieten als de T-56!😊 @HJHome Voor jou heb ik wel de T-56 besteld.

 

Top dankjewel!

Reputatie 5

@Demi van Odido 
Dankjewel!
Als het kan, dan mag je mijn nieuwe modem in het pakketje voor RiekieMartin meesturen.
Wij zijn buren en scheelt weer verzendkosten  ;-)

 

Reputatie 5

Snap ik, gaat helemaal goedkomen zo ;-)

Dankjewel!

Reputatie 1

Hey @Ferdid, ook voor jou heb ik dit meteen in gang gezet en geldt hetzelfde: Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido! Ik wens je nog een prettige avond.

Bedankt voor de snelle actie. Ook alvast een fijne avond.  

Reputatie 6
Badge +2

@ibrahimpo13 Ik heb gelijk jouw modem omgewisseld, het nieuwe modem komt snel jouw kant op! Het nieuwe wifipunt heb ik nog niet kunnen bestellen, omdat het systeem denkt dat deze niet compatible is met het huidige modem. Dit komt de order van de wissel van het modem eerst moet doorlopen, zodat het juiste wifipunt wordt geaccepteerd bij de bestelling. Zodra het oude modem is teruggestuurd en verwerkt in ons systeem kan ik dit gelijk voor je regelen!

Reputatie 6
Badge +2

@bmeghoe Ik heb het modem gelijk voor je omgeruild, deze komt binnen twee tot vijf werkdag jouw kant op! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ferdid, de verzendorder moet nog verwerkt worden. Zodra het verzonden is kun je hete volgen in Mijn Odido! Ik gok dat het maandag wordt verzonden. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @EdM Ik heb het voor je in orde gemaakt. Zodra het pakket onderweg is, ontvang je nog een track- en tracecode waarmee je het pakket kunt volgen! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan zeker @Ruudje197, ik heb het meteen voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Veel plezier met het nieuwe modem!

Reputatie 7
Badge +16

@donnyvld Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat! → Ik pak jouw verzoek morgenochtend op: beloofd!

Hi @EdM Ik heb het voor je in orde gemaakt. Zodra het pakket onderweg is, ontvang je nog een track- en tracecode waarmee je het pakket kunt volgen! 😊

Dank je voor de snelle reactie. 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Subz3ro, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb dit ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido! 

@bmeghoe Ik heb het modem gelijk voor je omgeruild, deze komt binnen twee tot vijf werkdag jouw kant op! 

Hartelijk bedankt!

Hoi @Subz3ro, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb dit ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het nieuwe modem verzonden is, kun je de zending volgen in Mijn Odido! 

Super bedankt voor je snelle reactie en voor het regelen van de nieuwe modem.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SaGa74, ik heb het meteen aangestuurd! Je wifipunt wordt ook door ons vervangen. Ze zullen zo snel mogelijk jouw kant op komen. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RiekieMartin ik heb naast de nieuwe Mediabox vanuit het andere topic ook gelijk een nieuw modem besteld. Zo krijg je alles in één pakket binnen. 

@Demi van Odido Beste Demi.

ik heb ondertussen het modem ontvangen en dat draait allemaal. Maar ik wil graag een extra wifi punt hebben. Als ik in mijn odido dat wil bestellen zegt hij dat er nog een bestelling open staat. Er staat dat alles afgerond is. Maar ik kan dus niet een extra Zyxel wx5600-to bestellen. Kun je iets voor me doen aub? Het lijkt er op dat er iets blijft hangen in mijn odido.

Bedankt alvast.

Ik heb alles geïnstalleerd en het werkt prima.

Nu wil ik 2x wifi-plus bestellen maar dat lukt niet omdat volgens odido er nog een oude T50 bij mij staat en de bestelling nog niet is afgerond.

Alles zou te zien zijn in "mijn bestellingen", maar dat zie ik niets staan van enige bestelling.

Hoe lang moet ik wachten voordat de nieuwe T56 geregistreerd is en ik eindelijk Wifi-plus kan bestellen?

Kan dat misschien van hieruit?

Reputatie 7
Badge +8

@Sdito @HJHome Ook voor jullie heb ik een nieuw modem besteld. Deze komt zo snel mogelijk ook jullie kant op! Voor @Sdito is dit wel de Zyxel T-54, omdat je op DSL zit, deze is vrijwel hetzelfde als de T-56 alleen heeft de T-56 geen DSL poort. Wel kun je van dezelfde voordelen genieten als de T-56!😊 @HJHome Voor jou heb ik wel de T-56 besteld.

 

Reputatie 7
Badge +8

@HJHome Haha, dit viel mij inderdaad op tijdens het bestellen! Dit is echter niet mogelijk omdat het pakketjes zijn voor twee verschillende abonnementen. Maar ik weet zeker dat jullie ze wel tegelijk binnen zullen krijgen. 😊

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @donnyvld, de Huawei is afgemeld en de Zyxel T-56 komt eraan. Binnen enkele dagen ontvang je een track&trace-code zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat. De levertijd bedraagt ongeveer, maximaal, 3-4 dagen. Alvast veel plezier toegewenst! 😄 

P.s. het Huawei modem mag naar een milieustraat gebracht worden. Thanks!

Reageer