Beantwoord

1 zender heeft zwart beeld



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie? Onze Samsung afstandsbediening 
  • Welke tv hebben jullie in huis? Samsung modelcode UE43 U7120
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is de te vinden bij de instellingen van de tv zelf)? Geen idee, softwareversie T-KTSUDEUC-1320.4
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? 1.0.16

er zou gisteravond al gewerkt worden aan ons probleem, maar helaas.

we hebben niets anders ingesteld voordat de storing kwam, bij het kijken sprong het beeld op zwart

Reputatie 7

Hi @dhm1979, super dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik zie inderdaad dat mijn collega van de week een verzoek heeft ingediend, maar dat dit nog in behandeling is. Wel zie ik dat er nog wat informatie ontbreekt, die ik graag bij je op zou willen vragen. Zou jij mij kunnen voorzien van een antwoord op de volgende vragen:

  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie?
  • Welke tv hebben jullie in huis? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is de te vinden bij de instellingen van de tv zelf)? 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd?

Als jij hierop terug zou kunnen komen, dan zou dat perfect zijn. Ik zorg dan dat het verzoek wordt aangevuld met deze informatie en houd dan graag het onderzoek in de gaten. Zo weet ik zeker dat jij geen update gaat missen! 😊

Hallo @dhm1979  Welkom! Ik snap dat dit niet fijn is, maar over welke zender heb je het?

 

172 Nick Jr

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @dhm1979  Welkom! Ik snap dat dit niet fijn is, maar over welke zender heb je het?