Omdat ik op geen manier normaal contact krijg met Tmobile, nu een keer zo…
Ik heb nu 11 dagen geen TV, totaal 2 uur gebeld, 8 chats gehad en nog steeds niet opgelost!
Zo is het gegaan. Ik wilde graag van 200MB naar 1000MB internetsnelheid.
Dat heb ik besteld via de website. Afspraak dat het per 15 september zou ingaan.
Daarvoor werd een nieuw modem opgestuurd, begrijp ik.
Maar dit modem moest geïnstalleerd worden door Guidion. Ok ik maak een afspraak met Guidion. Kan niet eerder dan 22 september. Afspraak gemaakt. op 15 september opeens geen TV meer, wel internet en telefoon. Diverse keren gebeld en gechat. Zeer verschillende antwoorden. Door drukte duurt het 2 dagen om dit te herstellen. 17 september, geen TV, 18 september, geen TV. weer gebeld, nee, duurt 6 dagen!! Dus tot 22 september GEEN TV. Guidion komt gelukkig, nu komt het goed...Nieuw modem gekregen, GEEN TV en TELEFOON. Internet werkt wel, rond 950MB, dus prima! Na diverse telefoontjes waarvan 1 slechts 45 minuten!!!!! Telefoon werkt weer...helaas zonder nummerherkenning, schijnt niet te kunnen met het nieuwe Zyxel modem…jammer...nog steeds geen TV. Monteur zegt dat het komt door oude TV boxen met harddisk. Ok hij besteld 2 nieuwe tvboxen. deze kwamen gisteren binnen, op 25 september, lekker vlot gelukkig.
Ik sluit de beide tvboxen aan. gaan data ophalen en updaten, dus werkt de verbinding! MOOI!
Maar helaas GEEN TV, nog steeds niet!!!
Volgens mij staat er ergens een vinkje verkeerd. Het lijkt alsof mijn oude abonnement voor TV per 15 september is opgezegd en het nieuwe, wat door het nieuwe modem en de nieuwe TVBoxen op een ANDER TV platform zou draaien (volgens Monteur guidion en telefonistes Tmobile) niet werkt, actueel, aangevinkt is. In mijn account lijkt het echter wel actief te zijn…
WIE GAAT DIT NU EINDELIJK EEN KEER OPLOSSEN OF MOET IK ECHT OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE PROVIDER? Waarop het antwoord van Tmobile zal zijn “dat is uw eigen keuze”…
ik word hier zo verdrietig van!!!!!!
Martin van den Brink cameraman en technisch beter op de hoogte dan iedereen die ik aan de lijn en chat heb gehad...