2 verschillende tv klantnummers

  • 27 January 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Ik heb in mijn klantomgeving een tv klantnummer en pincode staan. Toen de monteur odido kwam installeren heeft hij mij een heel anders tv klantnummer en pincode doorgegeven. Degene in de odido app werkt niet. Het probleem is als volgt ik heb dus een extra zenderpakket aangevraagd die binnen een uur beschikbaar zou zijn. Op tv box niets te zien. Zou dit te maken kunnen hebben met dat ik op tvbox aangemeld ben met een ander nummer als in de app?  Zo ja hoe los ik dit op en waarom in godsnaam 2 nummers. 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Weyana85 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit zou nog wel eens de reden kunnen zijn. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je zo snel mogelijk van het nieuwe zenderpakket kunt genieten! 

Wil je mij in een privébericht de TV Klantgegevens sturen die je van de monteur hebt gekregen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Weyana85 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit zou nog wel eens de reden kunnen zijn. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je zo snel mogelijk van het nieuwe zenderpakket kunt genieten! 

Wil je mij in een privébericht de TV Klantgegevens sturen die je van de monteur hebt gekregen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!  

Reageer