-
-
is nieuwsgierig
-
0 reacties
Bij mijn vorige aanbieder kon ik vrijwel elk programma gedurende een week, op ieder moment terugkijken voor alle zenders. Dat dat bij T-mobile niet kan werd mij niet verteld en de realiteit leert ons dat het "terug kijk" aanbod slechts enkele procenten is van het totaal aan aantal programma's .Maar goed, gedane zaken nemen geen keer en dit kan ik eventueel aan het einde van mijn contract weer herstellen door weer terug te gaan naar mijn vorige provider. Maar waar ik nu mee zit is de volstrekte willekeur van aanbod van programma's die ik kan terug zien en vaak moet ik dagen wachten voordat een programma verschijnt op de uitzending gemist lijst. Als compensatie kun je dan soms twee weken terug kijken. Er bekruipt mij een vermoeden dat T-Mobile een sterk verouderd systeem heeft (de verschillende "terug kijk" periodes duiden op een manueel geïnitieerde activatie) en blijkbaar wil T-mobile geen geld uitgeven om het terug kijk aanbod te vergroten.
Graag hoor ik van T-Mobile wanneer zij waarmaken wat ze beloven in hun reclame uitingen. want nu is dat met dat lage percentage terug-kijk aanbod, rondweg misleiding te noemen.!