abbonnement T-Mobile is tegenvaller

  • 31 October 2020
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben sinds 3 dagen lid van T-mobile internet & tv.De internetverbinding is prima en zoals verwacht.

Het interactieve tv-abonnement valt vanwege de 'mogelijkheden’ behoorlijk tegen.

Geen teletekst terwijl op de ab (magentaknop) wel txt staat  (Amino610x.)

Geen Netflix,moet nu omslachtig via chromecast.

tvgids favorieten kun je niet vastzetten,valt elke keer terug naar algemeen.

tv-favorieten niet naar eigen volgorde + nummering in te delen

Opnemen van de zender ONS &VRT, is niet mogelijk(over ARD&ZDF zwijg ik maar)

Bij het minste of geringste als de setup box wordt aangeraakt verdwijnt de verbinding en komt de mededeling ‘netwerkverbinding mislukt’ blablabla op het scherm.Kabels 100% goed vast geklikt maar op één of andere manier toch geen goed contact?

Alles overziende had ik mijn contract bij ZIGGO nooit opgezegd want alles van hierboven had ik bij ZIGGO geen last van (plus nog een paar infozenders meer)!

Betaal liever wat meer dan je laat verleiden door een abo wat me nu al voor een jaarlang ergernissen zal bezorgen!

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@DonMcleaniscrying

Goed te horen dat je internet verbinding goed werkt.

Netflix zit er voorlopig niet in. chromecast is omslachtig dat klopt. een alternatief is een apple tv. die kan beide en werkt beter.

ik verwacht niet dat teletext terug komt omdat dat inmiddels is achterhaald.

het meest vervelende lijkt mij het wegvallen omdat je aan de kabel zit. dan is of de netwerkkabel niet goed of de poort op de tv ontvanger is niet lekker. dat is in iedergeval prima op te lossen.

 

dat de zenders (nog) niet op te nemen zijn staat ook op de website.

eigenlijk verwacht je exact het zelfde tegen een lagere prijs. bij het overstappen moet je de punten die voor jou belangrijk zijn ook even controleren. 

Het totaal plaatje is misschien wat goedkoper, maar het stukje TV is bij TM niet het goedkoopste met 20 euro per maand voor 1 STB met opnemen.

Ik zit trouwens voor 2.50 meer per maand bij KPN dan ik bij TM had, en dan mis ik 1 zender die ik wel eens keek en als je naar de korting kijkt die ik krijg ben ik de eerste jaren goedkoper uit voor ongeveer hetzelfde en ik heb teletekst en kan van de VRT wel opnemen.:drooling_face:

Reputatie 3

idd, hier was ik ook al achter gekomen. Voor dat hele kleine beetje minder wat je voor T-mobile TV betaald, kun je heel veel meer niet.

Was voor mij een reden alles binnen 1 week bij T-mobile op te zeggen.

Het zou me verbazen als alles wat niet kan bij T-mobile ergens op een site opgesomd staat.

Ik heb het niet ontdekt...

 

Reputatie 7
Badge +4

In de zenderlijst staan de diensten per zender vermeld. Daaruit kun je opmaken wat er aangeboden wordt. Eigenlijk gelijk aan de wijze waarop andere aanbieders dit tonen. Ook staat er op de productpagina welke diensten er aangeboden worden. Staat dat er niet bij, dan kun je er niet vanuit gaan dat het er niet is. Dat een andere aanbieder dit aanbiedt betekent niet dat een concurrent dat ook zo doet. Genoeg aanbieders die geen apps aanbieden. En evenveel die dat wel doen. Ook via de community (en vrienden van Google) zijn vele hits dat dit er niet is. Natuurlijk gaat een bedrijf niet tonen wat ze niet hebben. Ze leggen vanzelfsprekend de nadruk op wat wel kan. T-Mobile moet daarin van ver komen.  Het vorige platform was door de overname zwaar verouderd. Nu maken ze een flinke stap, maar zijn ze er nog niet. Mocht je dingen missen, dan kun je dat ook melden in het verbetertopic van het nieuwe TV product. Al verwacht ik niet dat daar Teletekst bij komt. Deze dienst wordt bij steeds meer zenders uitgefaseerd en zal dus ook bij andere aanbieders gaan verdwijnen.

Sommige diensten mogen contracttechnisch niet bij bepaalde zenders aangeboden worden, zoals bij ONS. Dit kan natuurlijk nog veranderen. In die zin is er qua mogelijkheden al een hoop uitgebreid en is de verwachting dat dit nog wel verder uitgebreid zal worden. Vaak vindt dit plaats bij contractvernieuwing. Zeker bij nichezenders als ONS. 

Daarmee is T-Mobile zeker niet perfect. Maar zoals @Hidden.nld al aangeeft is naast vermelding wat het product biedt ook aan de klant om te checken of de punten die belangrijk zijn matchen met dat aanbod.

Reputatie 3

Sommige diensten mogen contracttechnisch niet bij bepaalde zenders aangeboden worden, zoals bij ONS:

m.a.w. het is gewoon een kwestie van geld. (goedkopere contracten)

Dit vermoeden had ik al en is ook bij KPN bevestigd. Het is dan zaak dat je binnen 2 weken na denkt of je dat (veel) mindere (effies goed uitzoeken) accepteert voor dat kleine beetje minder betalen..

Reputatie 7
Badge +4

Nee, dat zeg ik niet. Zoals je kunt lezen in mijn reply kan het zijn dat de onderhandelingen nog niet afgerond zijn. Grote partijen zijn interessanter om eerst te upgraden dan kleine nichezenders. Op het vorige platform was het aantal zenders met interactieve mogelijkheden zeer beperkt (via decoder enkel NPO, SBS, RTL, via app iets meer). Inmiddels hebben ze al een groot scala aan kanalen geüpgraded, maar is niet gezegd dat ze klaar zijn. Ze moeten van ver komen en in die zin liepen ze mijlenver achter. Nu maken ze een inhaalslag.

Reputatie 3

Oke, dan maar daar op wachten en zoals ik al zei moet een ieder dan maar beslissen of ze hierop kunnen en willen wachten.

Misschien kom ik ooit na december terug maar voorlopig niet.

Reageer