Beantwoord

Actie internet + tv met gratis Viaplay en ESPN stopt automatisch?

  • 22 March 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Op 3 april verloopt mijn contract waar gratis Viaplay en ESPN bij zat. Worden deze twee diensten vanzelf stopgezet of moet ik dit zelf stopzetten? Ik heb hier geen herinnering over ontvangen en ben met de maand opzegtermijn nu dus al iets te laat.

icon

Beste antwoord door eric 24 March 2024, 20:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Onino, ik wil dit super graag voor je uitzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Ik heb het net bij de Internet + Tv Klantnummer (Privé) gegevens tussen haakjes toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Onino, goede vraag en dankjewel! Zowel Viaplay als ESPN zal ook na de kortingsperiode in je abonnement blijven zitten. Je zult hierna € 19,50 gaan betalen voor deze twee pakketten. Wil je dit niet? Dan kun je dit via Mijn Odido uitzetten. Dit doe je wel met een maand opzegtermijn! Lukt het niet en heb je mijn hulp nodig? Dan kan ik de pakketten uitzetten op 24-04-2024! 😊

Hi @Onino, goede vraag en dankjewel! Zowel Viaplay als ESPN zal ook na de kortingsperiode in je abonnement blijven zitten. Je zult hierna € 19,50 gaan betalen voor deze twee pakketten. Wil je dit niet? Dan kun je dit via Mijn Odido uitzetten. Dit doe je wel met een maand opzegtermijn! Lukt het niet en heb je mijn hulp nodig? Dan kan ik de pakketten uitzetten op 24-04-2024! 😊

 

Bedankt voor het antwoord. Ik heb het nu zelf stop gezet maar vind het beetje jammer dat ik dus voor april moet betalen omdat de gratis diensten voor een jaar met een maand opzegtermijn automatisch doorlopen en ik hier geen waarschuwing voor gehad heb want dan had ik ze al eerder stop gezet.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Onino, goede vraag en dankjewel! Zowel Viaplay als ESPN zal ook na de kortingsperiode in je abonnement blijven zitten. Je zult hierna € 19,50 gaan betalen voor deze twee pakketten. Wil je dit niet? Dan kun je dit via Mijn Odido uitzetten. Dit doe je wel met een maand opzegtermijn! Lukt het niet en heb je mijn hulp nodig? Dan kan ik de pakketten uitzetten op 24-04-2024! 😊

 

Bedankt voor het antwoord. Ik heb het nu zelf stop gezet maar vind het beetje jammer dat ik dus voor april moet betalen omdat de gratis diensten voor een jaar met een maand opzegtermijn automatisch doorlopen en ik hier geen waarschuwing voor gehad heb want dan had ik ze al eerder stop gezet.

 

Bij aanvang van je abonnement is aangegeven dat het automatisch doorloopt tot wederopzegging.  Daar volgt niet na een jaar weer een mail om dat te bevestigen. 

Reageer