Beantwoord

Activatie TV ontvanger / Zwart beeld



Toon eerste reactie

35 reacties

Tot nu toe niets meer gehoord. De tv-ontvanger werkt nog steeds niet, ik werk met een workaround maar ik krijg ook geen updates over de voortgang.

Dit vind ik nogal teleurstellend en ben ik zeker niet gewend als ex-klant van XS4ALL, sorry dat ik dat noemen moet. Maar mijn indruk van de klantenservice van T-Mobile is nu dus niet erg hoog, laat staan de waardering. Dit daalt met de dag.

Ik waardeer een ieder die tot nu toe mee heeft willen denken zeer!

Overigens kan ik ook niet mijn abonnemente combineren in klantvoordeel, ik had reeds t-mobile mobiel. Elke poging strandt in "er is iets mis gegaan", daar heb je echt iets aan.
Vrees dat ik de klantenservice hiervoor ook wel zal moeten bellen.

[Ticket#2019071111032798]
Reputatie 7
Hi @gerko511, helder, dan vermoed ik dat onze technische dienst de TV Box handmatig gaat registreren. Je ontvangt een bevestiging van mijn collega's zodra ze dit gedaan hebben. Geef op dat moment je TV Box even een reset door hem van de stroom te halen, daarna zou alles moeten werken! 🙂
Ik heb zojuist de klantenservice gesproken, ik kwam er lekker snel doorheen. 👌

Het is nog niet opgelost, even een aantal dingen doorgenomen. Alles lijkt goed te staan, zowel aan mijn zijde als bij hen.
Ze kunnen wel in mijn Syxel modem komen, niet in de setupbox. Het ticket is even doorgezet naar de technische lui. Ik vermoed dat ikzelf geen acties kan doen die het probleem oplossen. Ik houd jullie op de hoogte.

Gelukkig heb ik tv-anywhere dus heeft het voor mij geen hoge urgentie.

Suggesties blijven zeer welkom natuurlijk 😉
Hallo Brian, bedankt voor je reactie. Ik hoop vanavond er tijd voor te hebben als ik thuis ben.
Reputatie 7
Hi @gerko511, is het inmiddels gelukt? Zo niet laat het mij dan even weten, dan kijk ik graag met je mee!
Reputatie 6
@gerko511 Dan lees ik wel wanneer je een bericht plaatst.
Oh modem vroeg je haha, ja een Zyxel idd. Bedankt voor de bijdragen. Ik kan er morgen pas mee verder als ik thuis ben.
Reputatie 6
@gerko511 Welke modem heb je? Als het een Zyxel is, kan je alle 4 de poorten gebruiken.

Misschien dat @Hidden.nld je verder kan helpen. Hij weet meer van dit soort dingen.
Dank je voor je reactie!

Het lampje blijft aan en blauw. Het apparaat lijkt nergens op te reageren behalve dat de led even uit gaat las je een toets indrukt op de ab.
Het gaat om een Amino. Andere LAN-poorten heb ik wel geprobeerd, maar zelfde resultaat. Volgens beschrijving moet ik LAN4 of LAN3 gebruiken. Zonder LAN verschijnt er snel een melding dat ie niet is aangesloten.
Klantnummer niet snel terug te vinden via de site helaas.
Reputatie 6
@gerko511 Welkom op het forum.

Welk kleur is het lampje op je ontvanger als het beeld zwart is? Na 5 minute springt de ontvanger uit, ben ik bang.

Heb je al hier gekeken of er misschien een oplossing tussen staat? Welk modem heb je? Heb je al een andere LAN poort geprobeerd?

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Voor de meeste komen we er zelf wel uit maar soms is webcare nodig.

Het kan 24/48 uur duren voor webcare geageerd, maar dit kan uitlopen wegens drukte. Als je hier alvast je abonnementsnummer invult, kan webcare meteen voor je aan de slag, als ze je bericht zien.

Reageer