Beantwoord

Activatie TV ontvanger / Zwart beeld



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 6
@gerko511 Welkom op het forum.

Welk kleur is het lampje op je ontvanger als het beeld zwart is? Na 5 minute springt de ontvanger uit, ben ik bang.

Heb je al hier gekeken of er misschien een oplossing tussen staat? Welk modem heb je? Heb je al een andere LAN poort geprobeerd?

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Voor de meeste komen we er zelf wel uit maar soms is webcare nodig.

Het kan 24/48 uur duren voor webcare geageerd, maar dit kan uitlopen wegens drukte. Als je hier alvast je abonnementsnummer invult, kan webcare meteen voor je aan de slag, als ze je bericht zien.
Dank je voor je reactie!

Het lampje blijft aan en blauw. Het apparaat lijkt nergens op te reageren behalve dat de led even uit gaat las je een toets indrukt op de ab.
Het gaat om een Amino. Andere LAN-poorten heb ik wel geprobeerd, maar zelfde resultaat. Volgens beschrijving moet ik LAN4 of LAN3 gebruiken. Zonder LAN verschijnt er snel een melding dat ie niet is aangesloten.
Klantnummer niet snel terug te vinden via de site helaas.
Reputatie 6
@gerko511 Welke modem heb je? Als het een Zyxel is, kan je alle 4 de poorten gebruiken.

Misschien dat @Hidden.nld je verder kan helpen. Hij weet meer van dit soort dingen.
De stilte begint zeer akelig te worden. Na mijn contact met de klantenservice is er een complete radiostilte. Op de website van T-Mobile is er nergens een pagina waar je met een klacht terecht komt, daar kom je dan ook achter. Type je "klacht indienen" in, krijg je een verwijzing naar de servicepagina waar het woord klacht niet meer voorkomt. Ook niet in de pagina's waar je naartoe gelinkt kunt worden. Het is kennelijk niet de bedoeling een klacht in te dienen, en dat is de arrogantie van bedrijven die denken dat je van ze afhankelijk bent.

Het alternatief was dan maar via klachtenkompas publiekelijk een klacht in te dienen. Er werd nog nadrukkelijk gemeld dat T-mobile actief is op klachtenkompas.

Daar lijkt het na bijna 24 uur totaal niet op... ik weet genoeg. Eerst had ik alleen T-Mobile mobile, nu ook T-Mobile thuis... hier ga ik snel een einde aan maken.

Slechte service!
Bedankt G ido voor het linken naar jouw post met hetzelfde probleem. 👍🏿
Ik wordt er niet vrolijk van als ik lees hoe lang jij al aan het wachten bent op een oplossing.

Als ik het goed begrijp is er dus een issue mbt Amino vs Zyxel, TV-platforms en MAC-adressen van de apparatuur. Klinkt als een firmware issue en een administratief stukje vwb de MAC-adressen.

Maar het is duidelijk dat er organisatorisch iets helemaal niet in orde is bij T-Mobile en dat ze vervolgens ook geen enkele clue hebben hoe klanten tevreden te stellen, laat staan dat ze weten hoe een simpel "technisch" probleem op te lossen is door andere soortgelijke gevallen eens goed te analyseren.
Kennelijk is er geen 'learning curve' bij T-Mobile. Best verontrustend eigenlijk.

@T-Mobile, check eens in jullie ticketsysteem naar soortgelijke gevallen die opgelost zijn, pas de oplossing toe op de nog bestaande gerelateerde problemen op. Doe dit ook met alle andere storingen. Dat lost een hoop op en dan is het ook minder druk!
Hallo Brian, bedankt voor je inzet.

Helaas verlet dat niet dat de interne communicatie binnen T-Mobile een zooitje is. Ik lees nu een mail van de klantenservice met onderstaande inhoud:

"Beste klant, Je hebt aangegeven dat er iets mis is met je Interactieve TV Box. We kunnen dit helaas niet meer oplossen. Maar maak je geen zorgen, een nieuwe TV Box is al naar je onderweg. Gelukkig kun je in de tussentijd TV blijven kijken met de TV Anywhere App. Klik hier voor de instructies!"


Ongelooflijk en zinloze actie, ik ben bovendien bijna op vakantie dus even afstemming van de klantenservice met mij was misschien wel efficiënt geweest.

Maar Brian, jij bedankt. Aan jou ligt het zeker niet 😉

[Ticket#2019071111032841] Defecte Interactieve TV Box
Oh modem vroeg je haha, ja een Zyxel idd. Bedankt voor de bijdragen. Ik kan er morgen pas mee verder als ik thuis ben.
Reputatie 6
@gerko511 Dan lees ik wel wanneer je een bericht plaatst.
Alles duurt langer dan je gewent bent bij XS4ALL in ieder geval, er komt wel een oplossing maar die kan even op zich laten wachten.
Men roemt hier de traagheid van het KPN bedrijf, maar die is snel vergeleken met hier.😥
Dus effetjes geduld nog, overstappen kan toch pas na een jaar tenzij je ze in gebreke gaat stellen.😉
Bedankt voor je reactie 🙂
Een ingebrekestelling zou idd de volgende stap zijn.👍

Reageer