Afhandeling TV Box

  • 9 November 2022
  • 30 reacties
  • 260 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Hoe ver is de technische dienst er mee 

Her duurt wel lang  dat de tv box weer doet 

Groetjes martin 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, twee dagen geleden is de zaak gesloten. De technische dienst heeft de stream voor 48 uur gemonitord en geen enkele problemen kunnen ontdekken. Toen de technische dienst twee dagen geleden opnieuw de stream bekeek was je ook tv aan het kijken. Klopt dit, en wat jij ervaar jij anders op dit moment?

Reputatie 2

Hoe zo de zaak gesloten  ik heb geen mail gekregen van de technische dienst  dat klaar is want ik nog geen  beeld boven  

Reputatie 2

Hoi @Cheyenne  nee de tv staat boven en die staat uit op welke tv hebben ze gekeken  de technische dienst  want ik heb steeds geen  nog beeld de tv die boven staat

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, ik wilde dit meteen voor je uitzoeken maar ik zie dat er inmiddels een nieuw onderzoek is gestart met alle informatie van dien. Mijn collega zal je op de hoogte houden wanneer er update is. Dank voor je geduld!

Reageer