Afspelen mislukt, code 214999



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

56 reacties

Reputatie 7

Hi @Passie42, mijn collega vraagt nog of je een concreet voorbeeld kan doorzetten! Kan je laten weten welke serie je wilde kijken inclusief het tijdstip en/of een ander programma? Thanks!

ik heb hetzelfde probleem met die foutmelding ,met het kijken van tv anywhere,maar heb een Samsung  Galaxy Tab 7.Android 11 en alle updates heeftie gehad.

Heb ineens er last mee sinds een dag of 3 inmiddels.Van alles geprobeerd opnieuw opstarten kastje van  t mobile,harde reset gedaan,app er af gehaald en op nieuw geinstaleerd maar niks werkt.

Reputatie 7

Hi @Marc1965, top dat jij je hier ook meldt! Ik voeg jou graag toe aan het onderzoek. Heel fijn dat je alle belangrijke informatie hier al deelt. Zodra ik een terugkoppeling krijg van mijn collega's, dan laat ik dat aan je weten. Hopelijk kan ik hier snel meer over vertellen! 💪

Met stijgende verbazing lees ik dat dit probleem kennelijk al 7 maanden speelt. Ik ben een nieuwe klant (via glasvezel) en heb zojuist de TV anyware app via de App Store kunnen downloaden op mijn M1 MacBook ondanks dat deze in de categorie iPad en iPhone apps staat. De app start ook op maar wanneer ik op het afspelen van een willekeurige zender klik krijg ik hier ook dezelfde foutmelding (Jouw apparaat is jailbroken dit is zeer riskant) en vervolgens (afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (214999)) Hoe kan ik toch met mijn laptop TV kijken ?

 

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd werkt bij mij ook niet. (iPad 8th gen.)

Reputatie 7

Hi @Famkat, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Het onderzoek is afgerond en ik deel graag de uitkomst met je. Mijn collega heeft aangegeven dat het erop lijkt dat het netwerk geen streaming toestaat. Je kunt voor support het beste contact opnemen met de netwerkbeheerder van de gebruikte verbinding. Wij hebben hier weinig invloed op jammer genoeg, excuses daarvoor. Laat je het weten of je via die weg van dit probleem af bent gekomen? 🤞