Beantwoord

Afspelen van de cloud opnames loopt het tv box compleet vast



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

38 reacties

Reputatie 7

Hi @bertbruins, heel erg bedankt voor deze toevoeging! Ik zie dat mijn collega’s van de technische dienst het onderzoek on hold hebben gezet. Dit komt omdat de eerdere opname die je als voorbeeld doorgaf, niet meer in de lijst staat. Kan het zijn dat je deze verwijderd hebt? De andere opnames lopen aan de kant van mijn collega’s prima door. Omdat je hier gisteren nog last van hebt gehad, heb ik dit nieuwe voorbeeld doorgezet naar mijn collega’s. Ik wil aan je vragen of je deze opname niet wilt verwijderen. Dan kunnen mijn collega’s het probleem namelijk reproduceren! 💪

Hi @remcomar, ik wil heel graag bij jou checken of je inmiddels zonder problemen van al jouw opnames kunt genieten! Mocht dit niet het geval zijn, dan ontvangt de technische dienst graag nog wat extra voorbeelden.

Reputatie 7

Hi @remcomar, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek is afgerond! Mijn collega heeft een volledige reset uitgevoerd. Kun je aangeven of je hierna van het probleem af bent? Ik hoor het graag. 

Reputatie 7

Hi @remcomar, hartstikke fijn dat je deze update met mij deelt - merci! Hier ga ik graag weer wat aan doen, want ook deze kleine ongemakken wil ik laten verdwijnen. Kan het heel toevallig ook gaan om foutmelding 514999? Hier heb ik namelijk ook enkele andere klanten over gehoord deze week en hier heb ik een verzoek voor ingediend. Kun je daarnaast het volgende bij mij aangeven? Dan ga ik verder voor je aan de slag:

  • Op welke zender is het programma Monk te zien? Zelf kan ik dit niet zo snel vinden.
  • Op welke zender keek je de film Fantastic Beasts? 
  • Welk probleem ervaar je bij versneld doorspoelen? 
  • Wanneer heb je de film Fantastic Beasts opgenomen en op welke datum en op welk tijdstip wilde je deze vervolgens terugkijken? 

Dankjewel alvast! 😊

Ik heb dit dus ook al regelmatig gehad! Zowel via de twee kastjes als via tv anywhere, en verschillende programma opnames…

ik word er niet goed van. We zijn sinds december klant maar hebben alleen maar problemen…

Sinds de nieuwe box heb ik twee keer een probleem gehad. In beide gevallen kon ik de box niet uitschakelen en moest de stroom er af De 1e weet ik niet meer precies, maar de tweede keer was vandaag 14-10 2022 te 14.00 uur  Ik keek naar het programma shownieuws, opgenomen op 10 oktober 2022 te 20.22 uur . Hij stopte bij 53 minuten en 12 seconden. Wederom box gereset en kon daar verder kijken , al begon het programma weer opnieuw ben naar de 53 minuten gegaan  verder geen probleem.

Wel moet ik zeggen dat de box bij de eerste keer vastliep toen ik versneld aan het doorspoelen was

Kijken via tv anywhere op mijn andere tv heeft nog geen problemen gegeven.  gr

 Cor

Reputatie 7

Hi @remcomar, dankjewel voor de aanvulling - helemaal helder! Het verzoek heb ik net ingeschoten en hier heb je zojuist ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Ter dubbelcheck wil ik nog wel aan je vragen of je vaker last hebt bij opnames die op dat moment nog live bezig zijn op tv of zijn deze programma's dan al enige tijd afgelopen? 

Reputatie 7

Hi @remcomar, ik wil je heel graag laten weten dat het onderzoek succesvol is afgerond! De technsiche dienst heeft een nieuwe TV Box jouw kant op gestuurd om het probleem te verhelpen. Ik zie dat deze vandaag is binnengekomen, super. Kun je aangeven, zodra de nieuwe TV Box up and running is, of je weer zonder problemen van Cloud Opnemen kunt genieten? Alvast een mooi weekend en ik hoor het graag! 

Reputatie 7

Hi @meCrazyFrog,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik ben dit direct voor je nagegaan en het signaal wat jij doorgeeft komt bij enkele andere klanten ook voor. Daarop is direct een algemeen onderzoek begonnen door specialistische TV team. Momenteel zijn we erg druk om zowel oorzaak als oplossing te vinden. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Hi Lisa

De foutcode Fantastic beasts is zoals gemeld 41499 opname was op 24okt Net 5

Monk was op Paramount Network

Versneld doorspoelen hangt en springt  dan wer , meestal voorbij het punt waar  ik verder wilde kijken. Het komt gelukkig bij de meeste opnames niet voor 

Gr Cor

 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Daiske,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Inmiddels zijn de algemene problemen opgelost, maar dat hoeft natuurlijk nog niet te zeggen dat jij geen problemen ondervindt. Ik help je er graag bij. Om dit door de technische dienst te laten onderzoeken, heb ik wel extra gegevens van je nodig: 

  • Welke firmware versie wordt er gebruikt op de TV Box? Dit is terug te vinden bij de instellingen
  • Welke software versie van TV Anywhere wordt er gebruikt? Dit is terug te vinden in de instellingen
  • Heb je een voorbeeld programma waarbij dit probleem voorkomt?  Denk aan tijd, datum, zender en programma

Ik hoor het maar al te graag van je. 

Reputatie 7

Hi @remcomar, hartstikke goed dat je in dit topic aan de bel trekt! Ik help je hier graag bij, want je hoort zonder problemen van je opnames te genieten. Zou je eens kunnen checken of er nog voldoende opnamecapaciteit is? Dit check je als volgt op de TV Box: 

  1. Menu > Account
  2. Mijn opname > Cloud opnemen
  3. Onderin de pagina in het balkje zie je:
    • Hoeveel verbruikt (Magenta)
    • Geplande opnames (Blauw)
    • Beschikbaar (Wit)

Als dit niet de boosdoener is, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst. Hiervoor heb ik nog wat aanvullende informatie nodig: 

  • Kun je aangeven wanneer de opname van Murder She Wrote is opgenomen (datum en tijdstip)? 
  • Ervaar je dit probleem ook op andere apparaten? 
  • Op welk tijdstip probeerde je de aflevering van Murder She Wrote te bekijken?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of dat niet? Zo ja, wanneer gebeurt dit? 
  • Kijk je de opnames terug als deze op dat moment nog live bezig zijn op tv? 

Ook kom ik graag nog terug op jouw opmerking dat je vaker vastlopers hebt gehad. Bedoel je hiermee ook vastlopende opnames of ervaar(de) je dit ook bij live-tv kijken? Als je dit kunt laten weten, dan ga ik hier ook met alle liefde in duiken. Ik wil dit voor je fixen! 😊

Reputatie 7

Hi @bertbruins, ik hoop dat je van een mooi weekend hebt genoten! Ik wil je graag laten weten dat het issue dat je ervaart nog volop in onderzoek is door onze technische dienst en IT-afdeling. De vastlopende opnames is onder het algemene probleem van de vastlopers met de Amino Aria 7x geschaard. Het TV team heeft een test TV Box en is nog aan het monitoren wat er gebeurt met de TV Box bij een crash. Hopelijk krijgen we hier snel goed nieuws over binnen, zodat jullie probleemvrij alle opnames kunnen bekijken.

Hi @remcomar, super dat je geen problemen ervaart via de TV Anywhere App of via de andere tv! Ook bij deze problemen heeft de technische dienst aangegeven dat ze vallen onder de algemene problemen met de Amino Aria 7x. Het onderzoek is nog in volle gang en ik hoop echt dat we snel te horen krijgen dat de oplossing nabij is, zodat jullie zonder problemen van de opnames via de TV Box kunnen genieten. 

Hi  even ter aanvulling  ik kijk op den andere tlv via tv anywhere de box heb ik teruggestuurd. Wel zie ik dat op tv anywhere niet alle zenders te zien zijn. Dat is voor mij geen probleem want ik heb mijn eigen favorieten.  verder ben ik blij dat de zaak onderzocht wordt. Ik wil hierbij opmerken dat ik het tot op heden niet erg storend vind, omdat ik na hte resetten van de box het programma toch nog af kan zien. Bedankt in ieder geval voor de reactie. Gr Cor