al 3 weken zonder tv aansluiting



Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Germaine82, nogmaals van harte welkom op de Community! 😊

Maak je geen zorgen wat betreft de dubbele plaatsing, het is ook best wennen en soms gaan dingen niet helemaal goed! Ik ben gelijk het dossier ingegaan om na te lopen wat er tot op heden mee gebeurd is. Aan jouw reactie te lezen, hebben mijn collega's het verstek laten gaan, dat kan en mag nooit de bedoeling zijn. Een oprecht excuses lijkt me daarom allereerst wel op zijn plek: sorry namens ons team! 

Wat ik kan zien is dat er eerder twee tickets ingeschoten zijn waarna Guidion aangestuurd is om dit probleem op te lossen. Ondanks het vervangen van de binnenhuisinstallatie, blijft het beeld op de TV Box echter zwart en gebeurt er niets. Vervolgens is er op 14 juli door de monteur een ticket ingeschoten waarbij zijn rapportage aangaande de niet-werkende box doorgegeven is aan onze techneuten. De huidige doorlooptijd bij onze technische dienst is momenteel zes tot negen werkdagen. Dat is erg lang, maar komt door de enorme drukte en het uitrollen van het nieuwe TV-platform. 

Aan het lijntje gehouden worden is nooit een prettig gevoel en mijn collega's hadden eerder kunnen melden dat het langer duurt eer jouw case in behandeling wordt genomen. Omdat alles uitgesloten is binnenshuis, wordt nu onderzocht waar de hoofdoorzaak ligt en dit kost meer tijd dan verwacht. Ik verwacht binnen nu en twee dagen een oplossing - mocht je tussentijds updates willen krijgen, stuur me dan alsjeblieft een privéberichtje. Dan houd ik het in de gaten en informeer ik bij onze techneuten. Ik loop met alle liefde dan even naar het andere gebouw voor een update. We komen er samen uit! 😎

@Jason 

sorry voor dubbele plaatsing ging niet helemaal goed. Zoals je kunt lezen is dit probleem dus neergelegd bij de desbetreffende afdeling maar zij doen hier niks mee. Zelfs niet als de helpdesk (die ik dagelijks zowat spreek of zij er al mee bezig zijn of de monteur hun weer een mail stuurt) Ik ben al meer dan 10’jaar klant bij t-mobile en nog nooit zo slecht geholpen 🤨 Het jammere is dat ik dus niet kan doorgeschakeld worden met deze afdeling of dat de helpdesk deze afdeling kan spreken terwijl ik aan de lijn wacht. 

Reageer