al 3 weken zonder tv aansluiting



Toon eerste reactie

27 reacties


De 2e monteur heeft hier binnen alles al geprobeerd zoals eerder vermeld. Probleem

ligt niet in huis. Ik heb zelf van de week weer met iemand van t mobile alles geprobeerd. Van resetten tot losse kabel direct vanuit het tv kastje in de modem te doen. De laatste die ik heb gesproken van jullie zou dit ook doorgeven aan de techneuten. Hij vertelde mij ook dat als ik hun zelf had gesproken in dezelfde acties zou moeten uitvoeren om te kijken wat het probleem is. 
 

Je begrijpt dat mijn geduld nu wel op is na 5 weken. Ik heb de vorige bewoners net ook een mail gestuurd hoe hun tv ontvingen en bij welke provider. Voordat ik verhuisd ben woonde ik in een oud huis en zat ik ook bij een andere provider. Nooit problemen gehad met ontvangt van tv. Had daar gewoon een kastje met een kaartje in het tv kastje 

Reputatie 7
Badge +1

Dan heb je wel heel veel geduld zelf zou ik beslist geen 5 weken geduld hebben ze zouden maximaal 5 werkdagen krijgen om het op te lossen, zo niet kunnen ze alles ophalen en het contract ontbinden.

Ik vind het sowieso onzin dat het zo lang moet duren voor providers iets weten op te lossen, ik ben er groot voorstander van dat het wettelijk vastgelegd word dat een klant maximaal 2 dagen zonder diensten kan zitten, binnen deze tijd moet de provider het oplossen.

Als de provider het niet lukt mag de consument vrij en zonder boete overstappen naar een andere provider.

Reageer