Beantwoord

Al dagen haperend beeld

  • 14 September 2021
  • 35 reacties
  • 668 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7

Hi @RJV159, wat ontzettend balen dat de problemen zijn teruggekomen! Ik schiet je gelijk te hulp, want ik wil dat je voor eens en altijd van dit haperende beeld af bent. Ik heb dan ook direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat de kwaliteit van de TV Box inderdaad wat te wensen over laat. Zojuist heb ik een nieuwe TV Box voor jou aangevraagd, omdat ik graag wil kijken of de problemen daarmee zijn verholpen. Jij kunt de status van deze omwisseling in de gaten houden in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je weten of je verschil merkt met de nieuwe TV Box, zodra deze up and running is? Ik ben alvast aan het duimen dat hieremee de problemen voorgoed zullen verdwijnen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten! 😊

Helaas moet ik weer melden dat het haperende beeld weer begonnen is. Zoals je ziet hebben wij enkele weken geen problemen gehad.  Nu is het al drie avonden iedere avond weer raak.  Het is net als met een youtube filmpje die steeds moet laden om verder te spelen.  Het TV kastje is heel warm.  We hebben nu de T-Mobile TV App op de televisie geïnstalleerd. Daar loopt het beeld prima.  Ook  via streamen van de TV anywhere app loopt het goed. Blijkt nu ook dat het programma via het kastje minuten achter loopt bij de app! Viel mij laatst bij een voetbalwedstrijd ook al op.  Het ligt hoogstwaarschijnlijk dus aan het TV kastje. Ik hoor graag een oplossing. Zelf stel ik voor dat het kastje omgeruild wordt of dat er een monteur komt kijken want het is beslist en structureel probleem.  Ik hoor graag van u.

@Jason Het gaat nu prima! Maar ik hou een slag om de arm.  Het is regelmatig een paar dagen of weken goed,  en dan ineens begint het weer. Als het zich weer voordoet zal ik een opname van de storing maken, maar laten we hopen dat het zover niet komt👍

Reputatie 7
Badge +16

@Smaddie86 Sorry dat het probleem aanhoudt, ik heb alles uit de kast getrokken voor je, maar de afspraak kan ook niet bespoedigd worden - Guidion gebeld en de agenda zit helemaal vol tot aan de 13e. 

Je kunt proberen om morgen nog eens te bellen met 088-2000 151, ze zijn bereikbaar tot 17:00. Daarin kan ik geen beloftes maken, maar soms vallen afspraken uit of worden verbinding ineens hersteld waardoor er toch plek vrijkomt. Houd ons alsjeblieft op de hoogte en veel sterkte in de tussentijd!

 

@RJV159 Heel graag gedaan, hoe gaat het momenteel met de verbinding? Als ik nog iets kan doen, let me know!


Een mooi weekend toegewenst allemaal!

@Jason  Bedankt voor de snelle reactie!  Ik heb de door jou voorgestelde herstart daarnet uitgevoerd. Hopen dat het nu goed gaat.  Zo niet dan meld ik me zeker weer.  De andere klachten die hier die door @Smaddie86 worden gemeld herken ik niet.

Ik hang alweer aan de lijn.. 

Modem herstarten zich daarnet weer vanzelf.

Wachttijd is al langer dan 8 minuten, klinkt dat er meer mensen problemen ondervinden?

Reputatie 7
Badge +16

@RJV159 Bedankt voor je update en erg jammer dat het probleem toch weer teruggekomen is, sorry daarvoor! 

Ik heb een aanpassing uitgevoerd in jouw netwerk, zou je het modem willen herstarten met stroomonderbreking gedurende 20 seconden én de TV Box alsjeblieft (zonder dat de internetkabel aangesloten is)? Dan zou de aanpassing moeten gaan werken. Laat me weten of dit geholpen heeft, zo niet, dan herstarten we het onderzoek met de technische dienst.

 

@Smaddie86 Ook bij jou heb ik de aanpassing uitgevoerd. Kun je op dezelfde manier zowel modem als TV Box herstarten, alsjeblieft? Dan kunnen wij straks het onderzoek heropenen indien nodig. 

Bedankt voor jullie medewerking!

Bekend probleem, ervaren hier het zelfde.

Echter bij ons verliest de modem ook meteen zijn internet verbinding. 

Hopelijk komt er snel een reactie met oplossing.

Hallo,  ik zie dat het inmiddels 20 dagen geleden is dat je hebt geantwoord.  We hebben geen problemen gehad in de tussentijd. Tot nu.  Twee weken geleden heb ik een nieuwe kabel gekocht en aangesloten. Het liep allemaal prima. Tot vanavond dus.  Hetzelfde liedje van voren af aan. Het beeld blijft voortdurend stilstaan (bevriest enkele seconden, speelt enkele seconden, bevriest weer,  en dat blijft zich herhalen)  Weer de kabels eruit, opnieuw opstarten,  geen resultaat.  Indien mogelijk graag jullie hulp.

 

Het ligt dus niet aan de kabels of de poorten,  die heb ik inderdaad allemaal geprobeerd.

 

Bedankt vast voor de hulp.

 

Reputatie 7

Hi @RJV159, dankjewel dat jij hier je verhaal deelt! Ik baal ervan om dit te lezen, want jij hoort optimaal van de tv te genieten. Je bent bij mij aan het juiste adres, want ik ga je hier direct mee verder helpen. Ik heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat de kwaliteit van de TV Box niet helemaal in orde is. Super dat jij zo zelf al meerdere acties hebt uitgevoerd, zo kan ik goed op zoek naar een passende oplossing.

Je geeft aan dat de LAN-poort ook goed is. Heb je toevallig ook de andere LAN-poorten op het modem geprobeerd? Het handige aan het Zyxel modem is dat elke poort geschikt is voor tv. Als jij dit al hebt getest, dan stel ik nog voor om de kabels die jij nu hebt te vervangen. Heb jij nog een resterende internetkabel en HDMI kabel in huis, zodat je kan nagaan of het probleem wellicht in de kabel zit? 

Wanneer jij ook dit hebt geprobeerd zonder positief resultaat, dan ga ik meteen de hulptroepen voor je inschakelen. Dan dien ik een verzoek in bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Jij hoort namelijk probleemvrij tv te kijken. Ik hoor het graag van je, zodat ik aan de slag kan! 💪