Beantwoord

Al ruim 24 uur geen televisie én geen reactie op hulpvragen

  • 1 December 2020
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Beste,

Ik heb al sinds gisterochtend geen televisie. Ik heb het modem en het kastje (en zowel het model als kastje) nu meerdere malen gereset, maar krijg de boel niet aan de praat. Ik heb geprobeerd jullie te bellen, via de chat te bereiken, via het Webcare Twitter account te spreken en via dit forum te spreken. De enige reactie die ik tot nu heb gehad, is dat ik het modem en kastje nogmaals moet resetten. Dat helpt (u raadt het vast al) natuurlijk niet. Ik zou graag willen dat iemand echt even meedenkt/meekijkt om een oplossing te vinden voor het probleem. Naar het reset-stappenplan verwijzen, hoeft niet meer, ik ken de stappen inmiddels uit mijn hoofd. 

icon

Beste antwoord door Brian 3 December 2020, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @ingebeek, excuses voor de late reactie, ik zie dat het inmiddels al gelukt is met mijn collega via Twitter, mocht ik nog iets kunnen betekenen laat het dan zeker weten! 

Reageer