Beantwoord

alleen ned 1, 2 en 3 met glasvezel en tv

  • 22 February 2023
  • 92 reacties
  • 5552 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

92 reacties

Hier in Zwanenburg ook nog steeds alleen 1, 2 en 3, heel vervelend dit!!!!

Nog steeds aleen maar ned 123 

 

Ook hier in Heerlen alleen NPO 1-2-3 en de regionale televisie 

Ondanks  bericht storing opgelost nog steeds alleen ned 1, e2 en 3 met glasvezel

Klopt is nog niet opgelost, ik tik dit vanuit Roosendaal Brabant

Haarlem ook nog steeds Ned 1-2-3 ondanks dat er op de community staat opgelost 

Heb nu op alle mogelijke manieren geprobeerd modem en tv box te resetten maar helaas ook hier alleen nog ned. 1, 2 en 3. Community geeft aan opgelost maar hier zeker nog niet! 

Hier ook 1 2 3 en ncg werkt rest zwart beeld omgeving dokkum

In Krommenie ook nog steeds alleen NPO 1,2,3.

Hier in Renkum ook alleen 1,2 en3

Wanneer doen jullie er wat aan TMOBILE????

Hier in omgeving Emmen ook die 3 en verder zwart😠

Ben er al de hele dag mee bezig steeds overal de stekkers eruit stroom er af niks helpt duurt nu al de hele dag hier in almelo bij al mijn familie leden en vrienden

Ook in Renkum alleen Nederland 1,2 en 3

Reputatie 1

Hi @siem.kaandorp, bedankt voor het aankaarten. We zijn hiervan op de hoogte. In dit topic houden we je op de hoogte van de situatie:  

 

Ook hier alles gereset, nada nopa beeld alleen ned1,2 & 3….. gaat dit nog lang duren?

Duurt al de hele dag ben het spuug zat , nog steeds alleen npo 1  2  en 3 alles al meerdere keren gereset 

Hier in Zwolle, 8043aj, ook storing. Alleen beeld op npo1, 2 & 3. (Glasvezel)

Ook in Augustinsga, Friesland zelfde probleem. Het is nu wel duidelijk dat T-mobile een serieus probleem heeft.

Hier in Amsterdam nog steeds niet opgelost.

Reset modem/reset Amino Aria 7 reset Niets helpt.

Bij een Google search blijkt dit probleem zeer veel voor te komen.

 

Hier een screenshot van de storing site van jullie. Er staat hier duidelijk dat het opgelost is. Als jullie duidelijk naar de klanten willen zijn dan moeten jullie dit niet neerzetten als de probleem nog niet opgelost is.

Hier in Almelo ook niet opgelost heb gebeld en was inderdaad niet opgelost 

Reputatie 1

Ook in Geldrop niets behalve npo zenders. Ook niet na reboot van modem e.d..

 

Iwein

Hier in Driebergen ook nog steeds alleen NPO 1, 2 en 3 echter hoor ik dit ook bij Ziggo klanten

Kom op t mobile!!!! Ga toch niet met mijn hele gezin voor een tablet zitten?? We betalen genoeg. Wanneer word dit nou opgelost!?!?

Ook hier in Emmen is het probleem niet opgelost. 18.50u alleen 1,2 en 3 doen het. De rest is zwart, en dat al vanaf 13.00u vanmiddag…

 

Hier in Noordwijkerhout ook nog steeds niet. het is nu 18.55 uur

 

Hetzelfde liedje in Rotterdam. Nog steeds zwart beeld op de commerciele zenders. Alle adviezen van T-Mobile voor het resetten al meerdere keren geprobeerd. Niks helpt. Ik ga overstappen.