Beantwoord

Alleen Nederland 1 2 3

  • 25 December 2020
  • 29 reacties
  • 2126 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @OlavW Kan je mij vertellen op wat voor merk/platform TV je dit probleem hebt? Krijg je toevallig ook een foutmelding wanneer je naar een andere zender gaat? Of krijg je alleen het ‘Geen signaal’ in beeld? We ontvangen namelijk meerdere berichten van klanten die problemen ervaren met de TV sinds een paar dagen. Ik wil graag controleren of dit hetzelfde probleem betreft. Zou je dit topic willen checken of je dezelfde problemen ervaart? Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik graag voor je onderzoeken wat er dan speelt.

Reputatie 4

Zie mijn post:

HELP: Door Dec. 2020 Firmware Update AMINO Aria ALLEEN NOG TV-zenders NPO1, NPO2 en NPO3.

De Firmware Update in week 51 blijkt buggy te zijn. Enige oplossing is: bij de Helpdesk een ticket aan te vragen voor een buggy-vrije Firmware Update.

Reputatie 1

Hi @OlavW en @Hakker9, ik heb ook ervaren dat de service erg tegenvalt. De servicedesk van T-Mobile is simpelweg door interne procedures niet geëquipeerd om dit soort zaken zelfstandig op te lossen en men wimpelt je af. Daar gaat organisatorisch iets serieus verkeerd. Ik denk dat jullie ook last hebben van dit probleem: 

Ik ben ervan overtuigd dat er nog veel meer klanten net als ons hier last van hebben maar niet iedereen klimt meteen in de pen en telefonisch is er een wachttijd van 45 minuten. Een schrale troost is dat er moderators van dit forum nu mee bezig zouden zijn en zij roepen op dat iedereen zich in het forum meldt. Ik heb het gevoel dat er nu serieus naar gekeken wordt maar de tijd zal het leren.

Ook ik heb hier last van zodra je naar buiten een ned 1,2,3 gaat is het zwart beeld en geen signaal.

 

Reageer