Beantwoord

Alleen Nederland 1 2 3

  • 25 December 2020
  • 29 reacties
  • 2121 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1

Hi, even voor de duidelijkheid: de HDCP 2.2 melding krijg je alleen als er een apparaat in de hdmi keten zit die dat kan ondersteunen. Gebruik je alleen een Tv box en een TV die geen 4k ondersteunt dan is de kans groot dat het beeld gewoon zwart blijft. Gebruik je een tvbox - versterker (met 4k ondersteuning) - tv (zonder 4k) dan geeft de versterker ipv zwart beeld een hdcp 2.2 melding. De tvbox vereist dus sinds kort een hdcp 2.2 compliant hdmi keten terwijl dat niet zou moeten. Dit is een fout in de Amino.
 

Kortom ik ben er vrij zeker van dat als het HDCP 2.2 probleem wordt opgelost iedereen in dit topic ook weer gewoon beeld heeft. 

Reputatie 4

@OlavW  Er zal sprake zijn van een misverstand bij jou. Mijn probleem of beter gezegd problemen zijn echt nog NIET opgelost. Misschien dat een deel van de problemen is opgelost als de Draytek is vervangen door een Zyxel modem. We zullen zien, Zie mijn laatste bericht in het draadje

 

Hoi @Bram058, ik doelde meer op alleen het topic omtrent NED 123. Dat topic is namelijk als zijnde beantwoord gemarkeerd.

Maar goed, mocht dat ook niet het geval zijn, dan staat de rest van mijn bericht nog steeds open voor antwoord vanuit T-Mobile.

Reputatie 4

Gefixed! :)


@Sander 

Welk probleem is gefixed? En aan wie was dit bericht specifiek gericht? Wees concreet. Er zijn legio problemen met de ontvangst van TV-zenders en/of het gebruik van TV applicaties!

Reageer