Alles over Viaplay bij Odido

Alles over Viaplay bij Odido

Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat als je viaplay bij een provider afneemt je alleen beeld heb tijdens de race en laatste? kwalificatie, dan is het in mijn beleving toch vreselijk duur op die manier, of zit ik fout?

Reputatie 1

Hi!

Ik kan Viaplay via t mobile niet activeren omdat mijn emailadres al gebruikt wordt voor mijn oude ziggo inlog (deze loopt nog tot 12 september). Kan ik daarna t mobile wel activeren, of moet ik iets anders doen om het ook via t mobile aan de praat te krijgen?

Bedankt weer!

Reputatie 7
Badge +16

Wow dat was wel heel slecht geformuleerd, ik doelde erop dat je wanneer je beiden los van elkaar als pakket kiest, je € 6,49 per maand duurder uit bent - oftewel dat is nogal een bedrag qua korting per maand.

Reputatie 7
Badge +1

@Jason je conclusie klopt helaas niet, ESPN compleet kost bij T-Mobile 10€/maand voor Via Play word 13,99€/mnd gevraagd samen kom je dan op 23,99€/mnd   de korting die men geeft is 6,49€ p

Dan kom ik op 23,99€-6,49=17,50€/mnd   die 6,49€  is de korting die T-Mobile geeft als men beide in een koop afneemt.

https://www.iphoned.nl/nieuws/viaplay-voetbal-aanbod/

Als je op de button T-Mobile klik zie je alles

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu Dat is best een fors bedrag. Zeker aangezien ESPN Compleet en Viaplay los van elkaar dan € 6,49 per maand zijn (qua korting)! 

Reputatie 7
Badge +1

Als ik simpel uitreken kom ik op 17,50€ voor ESPN compleet en Via play in een combi abonnement, op jaarbasis scheelt het dan 77,88€ 

Reputatie 7
Badge +1

@Jason Sorry voor het misverstand, had er misschien bij moeten vermelden dat het niet zo zeer gaat om wat er hier in de diverse topics is te lezen, maar meer om wat ik lees in de media en als men dat wil geloven lijkt het soms of Via Play veel klanten dreigt kwijt te raken.

Ga je echter realistisch kijken dan zijn zowel ESPN als ESPN omgerekend best wel prijzig,  daarmee bedoel ik dat slechts een klein gedeelte uit Live uitzendingen bestaat en de rest uit herhalingen.

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu Ik mis de inhoudelijke toevoeging aan het topic. Het is evident dat er zeker issues waren met de stream, daar zijn vrij veel artikelen aan besteed - sommigen krachtiger dan anderen. De update is gericht op het aanbod van de combibundel, mocht je daar wat over willen zeggen, ben je natuurlijk van harte welkom! 😊

Reputatie 7
Badge +14

Als je de diverse artikelen leest en je oor te luister leg en iedereen doet inderdaad wat men zegt heeft Via Play binnenkort bijna geen klanten meer in Nederland.

Echter bij meer dan de helft blijft het bij dreigen en zal men niet opzeggen ondanks de vele klachten 

Deze voorspelling is met name door de te hoge prijs en kwaliteit issues via de app.

Ik kijk via kanaal 140 van tv kastje van T-Mobile, dus kwaliteit is geen probleem en met deze bundelkorting is de prijs ook geregeld!

Reputatie 7
Badge +1

Als je de diverse artikelen leest en je oor te luister leg en iedereen doet inderdaad wat men zegt heeft Via Play binnenkort bijna geen klanten meer in Nederland.

Echter bij meer dan de helft blijft het bij dreigen en zal men niet opzeggen ondanks de vele klachten 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @eric, de hoogste korting geldt en komt niet bovenop een andere korting. Dus stel de eerste maand korting is voordeliger, dan behoud je deze korting. Na de eerste maand zal de combikorting voordeliger zijn en ontvang je dus deze korting, omdat dit het hoogst is. Omdat je met de korting voor de eerste maand voor nu het voordeligst uit bent, zal je ook alleen deze korting nu zien staan en niet de combikorting.

Reputatie 7
Badge +14

NIEUW! Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf vandaag, 3 augustus 2022, kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur. Meer info over deze bundel lees je in de openingspost! 😀

Hoi @Demi in de openingspost staat “Let op! De combibundel is nog niet zichtbaar in My T-Mobile Thuis. Wél zie je de korting al wanneer beide bundels zijn aangevinkt.”

Als ik de paketten pagina bekijk staat daar wel ESPN voor 10 euro (1e maand 7,50) Maar Viaplay staat hier niet tussen. DIe staat een pagina terug met een prijs van 13,99  euro(1e maand 6,99).   

  1. Moet je dan eerst op verschillende pagina's selecteren, en wanneer verschijnt dan die extra korting?  
  2. Geldt bovenop de bundelprijs dan ook nog de eerste maand de actieprijzen?
Reputatie 7
Badge +8

NIEUW! Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf vandaag, 3 augustus 2022, kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur. Meer info over deze bundel lees je in de openingspost! 😀

Reputatie 7

Hi @Ann1980, graag deel ik de terugkoppeling van mijn collega hier! Viaplay werkt op dit moment niet bij jou, omdat jij je nog op het oude tv-platform bevindt. Ik deel dan ook heel graag de voorwaarden van ons nieuwe platform (T-Mobile TV) met jou, zodat wij je kunnen overzetten als jij hier ook akkoord mee gaat.

Omdat je nu in het bezit bent van twee Entone Amulet 515 TV Boxen, dienen deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik deze TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Boxen bij jou binnen zijn én up and running zijn, dan kan ik de migratie verder aanvragen. Omdat ik wil dat jij zo snel mogelijk van Viaplay kunt genieten als je beslist om over te gaan naar T-Mobile TV, dan ga ik aan mijn collega's vragen of jij versneld gemigreerd kan worden. Zo hoef jij niet twee weken te wachten. 

Weet dat de opnames op de huidige TV Boxen verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier akkoord mee gaat, dan hoor ik dat graag van je. Vervolgens ga ik dit dan voor jou regelen! 💪

In dit topic kun je nog eens rustig alle ins en outs over T-Mobile TV teruglezen: 

 

Reputatie 7

Hi @Ann1980, top dat je gelijk de restart hebt uitgevoerd - al had ik natuurlijk gehoopt dat dit de de zender tevoorschijn zou toveren! Ik heb zojuist één van mijn collega's van de technische dienst aan zijn mouw getrokken om dit mysterie te ontrafelen. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ik wil dit zo snel mogelijk voor jou fixen.

Reputatie 1

We hebben hem gisteren gerestart. Dit heeft niks zichtbaar gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +16

In navolging op je eigen topic, plaats ik dezelfde reactie hier:

 

Goedemiddag @Ann1980, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Is het inmiddels gelukt om kanaal 140 zichtbaar te krijgen? Het kan soms eventjes duren na de bestelling voordat het kanaal daadwerkelijk toegevoegd wordt aan je abonnement. Zou je de tip van Waqqas willen uitvoeren? Ik zie namelijk dat het modem al 36 dagen aanstaat en nog niet van een herstart voorzien is. Probeer tegelijkertijd eens de TV Box te herstarten - houd beiden 20 seconden stroomloos. Hierna zou het kanaal sowieso zichtbaar moeten zijn.

 

Houd er alsjeblieft rekening mee dat het niet toegestaan is om meer dan één topic aan te snijden wanneer je dezelfde vraag stelt/hetzelfde onderwerp bespreekt. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen! 😄

Neem gerust een kijkje in de Huisregels voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Reputatie 1

Ik probeer f1 te kijken via kanaal 140 maar helaas deze werkt niet

Reputatie 7
Badge +16

@Rugai Geen dank, ik licht het graag voor je toe! Ik neem je feedback zeker mee zodat we bij toekomstige promo-acties een duidelijkere e-mail kunnen versturen. Dankjewel! 

Reputatie 1

Jallo @Jason , bedankt voor je uitgebreide terugkoppeling. Kan best zijn dat ik over de uiterlijke datum heen heb gelezen. Ik vind het nog steeds een vreemde actie, maar het is duidelijk nu.

Ook bedankt voor de tip om contact op te nemen met jullie partner, maar dat is niet nodig. Ik kijk de rest van het F1 seizoen via F1TV.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rugai, alhoewel ik me goed kan indenken dat het niet altijd helemaal duidelijk is per wanneer of hoe je de voucher kunt gebruiken, wil ik in dit geval wel benadrukken dat we er bewust voor hebben gekozen om de uiterste aanmeld-, c.q. inleverdatum in de mail te zetten:

Dit hebben we gedaan om misverstanden te voorkomen.

Desalniettemin snap ik wel waarom je wellicht het idee had dat het pas mogelijk was na activatie van T-Mobile voor thuis. We zullen in de toekomst extra nuanceren dat dit losstaat van de activatie van jouw abonnement en een promotionele actie betreft waarbij aanmelding verplicht is - niettegenstaande het feit dat dit laatste dan wel degelijk genoemd is natuurlijk.

We leveren sindsdien jammer genoeg geen nieuwe vouchers meer uit, je kunt echter altijd bij onze promotionele partner terecht voor support. Je kunt contact opnemen met onze partner 10XCREW via 071-2032075 (alleen op werkdagen) of per e-mail naar t-mobile@activationboxx.com

Dit is geen garantie, maar het is altijd het proberen waard. Veel succes en laat ons de uitkomst weten, alsjeblieft!

Reputatie 1

Dank voor je reactie @Waqqas ,

Ten tijde van de aanvraag (in april en heb sinds deze week pas TMT) was ik nog klant bij KPN en nam ik viaplay (met ‘entertainment korting’) bij hun af en kon op die manier ook Viaplay gebruiken op een van de tv kanalen van KPN.

Ik ging ervan uit dat ik de voucher kon gebruiken zodra ik viaplay niet meer via KPN kon kijken. Ik al zelf niet goed gelezen hebben, maar ik hoop dat T-Mobile alsnog een voucher beschikbaar kan stellen.

Blijf het een beetje vreemd vinden dat je een voucher ontvangt die niet meer geldig is als je klant bent geworden.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rugai 

De voucher voor 4 maanden Viaplay was een actie van T-Mobile, de voucher was geldig t/m 31 mei en zoals je al aangeeft kreeg je na de aanvraag van een abonnement een mail om de voucher aan te vragen en te gebruiken. Met de voucher sloot je een abonnement af bij Viaplay dus je hoefde niet te wachten op activering van de TMT verbinding en kon dus gewoon kijken via de app.

Misschien dat een moderator nog wat voor je kan betekenen.

Reputatie 1

Ik heb in april tmobile thuis aangevraagd, omdat hier net glasvezel is aangelegd is mijn lijn afgelopen week pas opgeleverd. Hiervoor had ik kpn adsl en nam daar ook viaplay af. Ik heb toen ik mij had opgegeven voor tmobile een voucher voorbij zien komen van viaplay, maar deze heb ik genegeerd omdat ik nog niet wist wanneer mijn lijn opgeleverd zou worden. Nu is mijn lijn opgeleverd en wilde ik de voucher gaan gebruiken maar nu zie ik dat ik te laat ben, de voucher is verlopen?

Hoe kan het zo zijn dat de voucher voor Viaplay is verlopen voordat mijn abonnement geactiveerd is?

Dat is het nu juist @Waqqas de 1 heeft weinig tot geen problemen, de ander juist heel veel, waar het aan ligt blijft lastig, ligt het aan ViaPlay, de provider (lees verbinding onderweg0 of toch bij de klant thuis.

 

Reageer