Alles over Viaplay bij Odido

Alles over Viaplay bij Odido

Toon eerste reactie

61 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joriannn91, om na te kunnen gaan waar het probleem precies ligt, heb ik aan onze kant My T-Mobile Thuis geopend. In principe wacht de activatie enkel nog zoals je hieronder kunt zien:

 

Kun je inloggen op My T-Mobile Thuis en dan op die knop drukken? Hierna zou Viaplay geactiveerd moeten zijn.

 

@BeMu Dat geldt alleen voor het lineaire kanaal, niet voor de app. Je kunt, wanneer je bij providers Viaplay afneemt, ook via de Viaplay app kijken, dan heb je alle sportuitzendingen beschikbaar.

Reputatie 1

Hoi @Joriannn91, om na te kunnen gaan waar het probleem precies ligt, heb ik aan onze kant My T-Mobile Thuis geopend. In principe wacht de activatie enkel nog zoals je hieronder kunt zien:

 

Kun je inloggen op My T-Mobile Thuis en dan op die knop drukken? Hierna zou Viaplay geactiveerd moeten zijn.

 

@BeMu Dat geldt alleen voor het lineaire kanaal, niet voor de app. Je kunt, wanneer je bij providers Viaplay afneemt, ook via de Viaplay app kijken, dan heb je alle sportuitzendingen beschikbaar.

Ha Jason, nee, dan krijg ik een foutmelding. Zie bijlage.

 

Reputatie 1

@Jason voor de duidelijkheid: al ram ik 80x op doorgaan, hij gaat niet verder 😉.

@Joriannn91 Ook al eens op “Hier” geklikt, ik lees dat je E-Mail al geregistreerd is.

Bekende Viaplay strategie, veel linken en er weinig fatsoenlijks uit krijgen, nu hopen dat ze reageren.

Reputatie 2

Hey T-Mobile, wij wilden gisteren op kanaal 140 kijken tijdens de wedstrijd, maar kreeg een melding dat dat een radio kanaal betreft. Via de app werkt het wel gewoon. Hoor graag of het ook via tv kan :) 

 

Reputatie 7

Hi @PHemelrijk, heel goed dat je met deze vraag hier aanklopt! Wat gek dat je deze melding kreeg zeg. Hier help ik je dan ook graag bij. Bedoel je met de App, de App van Viaplay of de Smart TV App? Als je hier de Smart TV App bedoelt, dan hoor ik graag of je dit ervaarde) op alle drie de TV Boxen of enkel op één van de drie? Als je dit kan aangeven, dan ga ik verder voor je aan de slag! 💪

Reputatie 7
Badge +16

@PHemelrijk Vermoedelijk betrof dit een tijdelijke bug op de TV Box, sorry! Ook op de TV Box behoort kanaal 140 immers de Viaplay (Viaplay Xtra) race te zijn: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis.

Mocht dit nog eens voorkomen, laat het dan direct weten. Ik verzamel graag voorbeelden die we eventueel kunnen doorzetten, thanks!

Reputatie 1

Ik kijk met de T-mobile TV anywhere app via een Apple TV. Het scrollen via het zender menu is nog steeds niet smart, al zijn er vele verzoeken ingediend ter verbetering en ik zag op de community dat dit ook op de T-mobile wensenlijst staat. Tevens staat er op de wensenlijst om het geluid AC3/dolby geschikt te maken zodat je deze kunt doorzetten naar de geluidsboxen wat met de T-mobile TV anywhere app nog steeds niet mogelijk is, maar via hun eigen apps van Viaplay en ESPN wel.
Als ik een Viaplay + ESPN Compleet bundel via T-mobile zou nemen is het dan ook mogelijk om nog steeds gebruik te kunnen maken van de eigen Viaplay en ESPN apps, of ben ik deze functionaliteit dan kwijt?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hvgelderen100, wanneer je al een bestaand Viaplay en ESPN abonnement hebt - los van je provider - kun je die varianten blijven gebruiken. Waar je uiteraard ook voor kunt kiezen, is om het volledig bij T-Mobile af te nemen. Dan wordt alles op één factuur geplaatst en krijg je de kortingen die op dat moment gelden. Ik zie niet direct een voordeel van het behouden van je huidige abonnementen op beide streamingdiensten + het aanschaffen van een nieuw abonnement daar nog bij; tenzij ik je verkeerd begrijp, corrigeer me alsjeblieft als dat zo is! 😊

Reputatie 1

Dank voor je reactie @Waqqas ,

Ten tijde van de aanvraag (in april en heb sinds deze week pas TMT) was ik nog klant bij KPN en nam ik viaplay (met ‘entertainment korting’) bij hun af en kon op die manier ook Viaplay gebruiken op een van de tv kanalen van KPN.

Ik ging ervan uit dat ik de voucher kon gebruiken zodra ik viaplay niet meer via KPN kon kijken. Ik al zelf niet goed gelezen hebben, maar ik hoop dat T-Mobile alsnog een voucher beschikbaar kan stellen.

Blijf het een beetje vreemd vinden dat je een voucher ontvangt die niet meer geldig is als je klant bent geworden.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rugai, alhoewel ik me goed kan indenken dat het niet altijd helemaal duidelijk is per wanneer of hoe je de voucher kunt gebruiken, wil ik in dit geval wel benadrukken dat we er bewust voor hebben gekozen om de uiterste aanmeld-, c.q. inleverdatum in de mail te zetten:

Dit hebben we gedaan om misverstanden te voorkomen.

Desalniettemin snap ik wel waarom je wellicht het idee had dat het pas mogelijk was na activatie van T-Mobile voor thuis. We zullen in de toekomst extra nuanceren dat dit losstaat van de activatie van jouw abonnement en een promotionele actie betreft waarbij aanmelding verplicht is - niettegenstaande het feit dat dit laatste dan wel degelijk genoemd is natuurlijk.

We leveren sindsdien jammer genoeg geen nieuwe vouchers meer uit, je kunt echter altijd bij onze promotionele partner terecht voor support. Je kunt contact opnemen met onze partner 10XCREW via 071-2032075 (alleen op werkdagen) of per e-mail naar t-mobile@activationboxx.com

Dit is geen garantie, maar het is altijd het proberen waard. Veel succes en laat ons de uitkomst weten, alsjeblieft!

Reputatie 7
Badge +16

@Rugai Geen dank, ik licht het graag voor je toe! Ik neem je feedback zeker mee zodat we bij toekomstige promo-acties een duidelijkere e-mail kunnen versturen. Dankjewel! 

Reputatie 1

Hoi @hvgelderen100, wanneer je al een bestaand Viaplay en ESPN abonnement hebt - los van je provider - kun je die varianten blijven gebruiken. Waar je uiteraard ook voor kunt kiezen, is om het volledig bij T-Mobile af te nemen. Dan wordt alles op één factuur geplaatst en krijg je de kortingen die op dat moment gelden. Ik zie niet direct een voordeel van het behouden van je huidige abonnementen op beide streamingdiensten + het aanschaffen van een nieuw abonnement daar nog bij; tenzij ik je verkeerd begrijp, corrigeer me alsjeblieft als dat zo is! 😊

Hoi, het is niet de bedoeling om 2x een Viaplay / ESPN abbo af te sluiten. Wat ik wil vragen is, wanneer ik het abonnement bij jullie onder breng. Kan ik dan enkel Viaplay & ESPN via de T-mobile TV app bekijken? of kan ik omdat ik geabonneerd op Viaplay & ESPN via jullie, ook hun eigen apps blijven gebruiken? Ik vraag dit omdat ik de functionaliteit van de T-mobile TV app onvoldoende doorontwikkeld ervaar. Als v.b., geluid kan ik niet doorzetten met de T-mobile TV app naar mijn boxen, maar met Viaplay & ESPN wel. Dan ga ik er met de TV-geluid beleving op achteruit. Ik heb geen idee wat wel of niet kan, vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +16

@hvgelderen100 Aah mijn nederige excuses, ik las je bericht foutief. Je kunt zeker gebruikmaken van de apps, sterker nog ik gebruik ze zelf ook! 👍 Je kunt dan inloggen op de desbetreffende apps. Houd er wel rekening mee dat bij het gebruik van ESPN de apptoegang enkel mogelijk is wanneer je ESPN Compleet afneemt, niet als je enkel voor ESPN Eredivisie kiest. Check onze website voor aanvullende info: Live ESPN kijken met T-Mobile | T-Mobile

 

 

Tip voor de mensen die het alleen te doen is om de F1: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html?gclid=CjwKCAjw2f-VBhAsEiwAO4lNeE25GSWN6vn9ZVu7bQ_UBQhSUpp-vdqHzwmUTTdKsvw37GvlbGRxwRoC9EUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#nl-NL

Veel malen goedkoper, scheelt je €103,-/jaar!  Vele talen commentaar, Nederlands commentaar is ook mogelijk in de maar dan heb je wel die clowns van viaplay aan het woord.

 

Graag gedaan allemaal!

Dat is ook het beste wat je kunt doen als je het alleen om de races te doen is.

Ik heb F1 tv pro al bijna een jaar en bevalt prima.

Bij kpn zijn er veel klachten over Viaplay.

Ik ben sinds kort T-mobile klant. 😀

En Thijs jou advies is wel goed.

Als het je alleen om de races te doen is zou ik Viaplay ver links laten liggen. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en alvast veel plezier met alle sportwedstrijden! 😄

Reputatie 7
Badge +1

De race op Silverstone is ook op de Duitse RTL (397) te volgen weliswaar met (veel) reclame maar toch, voor Nederlands commentaar zet ik het geluid op de tv uit en gebruik Grand Prix radio op de iPhone welke ik stream naar een soundbar

Reputatie 7
Badge +14

De technische klachten komen vooral van mensen die het via een app online streamen. T-Mobile biedt het liniair aan via kanaal 140 en dan werkt het wel goed.

De technische klachten komen vooral van mensen die het via een app online streamen. T-Mobile biedt het liniair aan via kanaal 140 en dan werkt het wel goed.

Bij kpn kwamen de klachten ook over het liniair kanaal.

Eric heb jij ervaring met Viaplay. ?

Volgens mij ligt het probleem bij de bron en dat is Viaplay zelf.

Ik gebruik gelukkig F1 tv pro. 😉

De klachten bij KPN over kanaal 225 zijn meer dat er buiten de F! op zaterdag en zondag niks werd uitgezonden en dat hij helemaal niet te vinden was in de decoder, beeld is wel goed.

Kwestie van, Ik heb het kopje ViaPlay bij KPN niet gelezen, en nu moet ik om alles te kunnen zien zelf iets kopen om dat te realiseren, ik betaal toch al genoeg, dus ga ik dat niet doen.🙄

Wat dat betreft heeft T-Mobile of beter lezende klanten, of de verwachting die ze wekken is niet zo hoog.😉

Ik ga uit van een veel betere uitleg dan bij KPN, daar staat een sterretje en het is te zien op jou favoriete apparaat, dat is voor veel de TV decoder en niet een Chrome cast/ Apple TV/ smart TV en dergelijke.

Hier word het netjes uitgelegd zie startpost.

Reputatie 7
Badge +15

Via de Viaplay app is het beeld ook wel goed, goed te zien en af en toe blokjes in het beeld bij snelle bewegingen maar dat duurt meestal maar 1-2 seconden.

Dat is het nu juist @Waqqas de 1 heeft weinig tot geen problemen, de ander juist heel veel, waar het aan ligt blijft lastig, ligt het aan ViaPlay, de provider (lees verbinding onderweg0 of toch bij de klant thuis.

 

Reputatie 1

Vandaag is T-Mobile bij mij (perfect!) geïnstalleerd! Ik heb de combinatie van Viaplay en ESPN, maar hoe kan ik op Viaplay inloggen via t-mobile? Ik ben nu nog via mijn oude provider ingelogd, en heb geen mail ontvangen met instructies hoe ik via t-mobile kan inloggen.

Reputatie 1

Ik probeer f1 te kijken via kanaal 140 maar helaas deze werkt niet

Reageer