Amino Aria 7x geeft maar 3 zenders



Toon eerste reactie

28 reacties

Ik ben out of options,… Begrijp nu he-le-maal niet meer waar het aan ligt, 2 maanden draait het probleemloos, en nu één bak ellende. Wel internet, dat haalt inmiddels nu wel mijn contractsnelheid, zowel bekabeld als over de wifi na wat kanaalwijzigingen,… Maar  het is dus wel met een instabiel signaal. Alsof de ontvanger gewoon net niet genoeg signaal krijgt om zijn cyclus af te maken. Want ook met Fritz, lijkt het alsof je de ontvanger gewoon moet kunnen instellen/activeren. 

ja, nou, die werkt deels lijkt wel,…  

toenstrals nog ff met KS gebeld over de Zyxel, d'r is geen  signaal meer op te krijgen, pijltje en wereldbolletje gaan niet branden,… Aan/uit en wifi 2.4 en 5 branden wel…. Want ik dacht dat het handiger zou zijn om de ontvanger via de Zyxel weer te activeren. Anderzijds zit wel het T-Mobile profiel aangemeld in Fritz, monteur heeft dat gefixt, en daar staat die nu ook nog op ingesteld. 

Plug ik net Fritz weer in, bam signaal! 

 

EDIT @Hidden.nld Schiet mij nu maar lek,… Alsof die even een lange poos in rust moest,… Hij start gewoon op op dit moment! Doet al meer dan toenstraks iig,…

EDIT 2 En hij deed  in poort 1 een soort van update cyclus,.. toen ging die opnieuw opstarten, kwam amino weer in beeld,.. Nu brand het ledje wel weer continu blauw, maar alleen maar zwart beeld gevolgd door ‘connection error’ na hierop drukken, komt even later weer ‘retry’ in beeld. Maakt niet uit welke poort ik nu gebruik het is steeds ‘connection error, please check your internet connection and press retry”  Naast ‘retry’ is ook nog een knop met 'settings’ daarop klikkend kun je de internetverbinding testen, en die gaf wéér aan dat het goed is,… Wordt nu met het moment wel vager.

Wel is de verbinding super instabiel, kpn zal ergens komende week wel eens komen,… Misschien dat dat de reden is, dat de ontvanger geen connectie krijgt met het internet? Gewone internet werkt wel gewoon goed. Maar zit bekabeld trouwens ook nog niet op volle snelheid,… (50mbit abbo) 

 

Wel gek, afgelopen 2 maanden niks aan de hand, tot dinsdagavond alles in de war was,.. 

 

Ook ff met een rechtstreekse kabel geprobeerd, heb er een Netgear GS108E tussen hangen, ook dit bied geen soelaas :expressionless:

Reputatie 7
Badge +4

@JeroenB_ 

 

Welkom op het forum!

Zou je hem eens op lan 1 kunnen proberen? Het is volgens mij niet meer perse nodig om dit via de speciale tv poort te doen

Reageer