Beantwoord

Amino Aria 7x zwart beeld uit stand-by

  • 27 August 2023
  • 35 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 3

Beste,

 

Wij hebben een Amino Aria 7x deze geeft zwart beeld als hij uit stand-by komt. Als hij een halve tot hele dag in stand-by heeft gestaan en je zet hem dan aan met d'r afstandsbediening krijg je zwart beeld. Vervolgens moet je dan op een cijfer drukken op de afstandsbediening om beeld te krijgen.

Ik heb zelf de Amino Aria 7x al een keer gerest met een peperklip om de firmware opnieuw in te laden. Maar ook na dit gedaan te hebben is het probleem niet verholpen.

Ook als we een programma op aan het nemen zijn en het programma is live nog niet afgelopen en begint dan vanuit de opnamens te kijken valt het beeld na enige tijd stil en de box loopt dan vast. Vervolgens moet je dan weer opnieuw beginnen en helemaal doorspoelen tot waar je was gebleven. Of deze 2 problemen met elkaar te maken hebben durf ik niet te zeggen. Wellicht dat een moderator hier antwoord op kan geven?

De Amino Aria 7x tv box zit met een cat 6 kabel direct aangesloten op het modem via de lan poort.

 

Groetjes Erik

icon

Beste antwoord door TMTV 28 August 2023, 11:34

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik35, ik zag je berichtje nu pas. Zou je mij de volgende gegevens willen doorsturen? De postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kan ik het voor je regelen!

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Ik heb je een pm gestuurd met de gevraagde gegevens.

Groetjes Erik

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt @Erik35, ik heb gereageerd! 

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Een maand geleden heb je op verzoek een nieuwe tv mediabox aangevraagd voor mijn zus. Deze was al snel binnen en ook meteen aangesloten. De oude tv box hebben we ook meteen terug gestuurd via de QR code van dhl. Nu krijgt mijn zus een mail met daarin de mededeling dat er 90 euro in rekening word gebracht voor het niet terugsturen van de oude apparatuur. Dit is wel gedaan zoals u ook kunt zien in de bijlage (foto)

Het klantnummer van mijn zus is: XXXX

 

***1e foto is verwijderd omdat daar persoonsgegevens en andersoortige privacygevoelige informatie in staat***

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erik35, alhoewel het natuurlijk zeer vriendelijk en attent van je is om je zus hiermee te helpen, wil ik verzoeken om je zus zelf contact met ons te laten opnemen. Ik kan geen privacygevoelige informatie opzoeken en doorgeven als het niet om de contractant zelf gaat; dat is in strijd met de Europese GDPR-wetgeving die persoonsgegevens beschermt. Mocht mijn collega Tommie deze informatie echter al in de privéberichten hebben, dan wil ik voorstellen het gesprek daar voort te zetten. Succes!

Reputatie 3

Hoi @Jason van Odido, ik vindt dit een beetje een erg vreemde reactie van je. Voor veel mensen is het erg ingewikkeld om dit soort problemen zelf op te lossen en niet gehoord worden door de klantenservice. Vandaar dat ik mij hier hiervoor inzet voor familie, vrienden en bekende. tot nu toe ook altijd netjes geholpen. zoals ik al schreef heeft @Tommie van Odido alle info omtrent de abonneehouder. Dus ik hoop dat ook dit probleem via de community hier netjes op te lossen is!! Een moderator mag je niet meteen benaderen via privé berichten (daar ben ik de laatst op geattendeerd) vandaar mijn bericht eerst hier. Om je verhaal af te sluiten met succes vindt ik in deze des te meer denigrerend en zeker niet passend!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erik35, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Jason was niet op de hoogte van ons contact via privé berichten. Ik heb de retour bekeken en hij lijkt nog onderweg te zijn met DHL. De e-mail die je zus gehad heeft is een eerste herinnering. Daarna heb je nog 30 dagen de tijd om het apparatuur te retourneren. Ik wil dit nog een weekje afwachten, wellicht dat het pakket dan bij ons is aangekomen. Als de T&T over een week nog steeds onderweg is, klop dan nog een keer aan. Dan meld ik de TV Box handmatig voor je af!

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

De T&T status van DHL blijft ongewijzigd en blijft hangen op 16 januari.

Zou je de tv box van mijn zus dan toch handmatig af willen melden? De gegevens (NAW) van mijn zus heb ik al eerder in een privé bericht naar je toe gestuurd.

MVG Erik

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de terugkoppeling @Erik35. Ik heb de TV Box handmatig afgemeld! 

Reputatie 3

@Tommie van Odido, erg bedankt weer voor je hulp en kundigheid! 

Reageer