app. login op chromecast

  • 20 April 2024
  • 6 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb de Odido TV app op mijn chromecast (laatste versie). Bij het inloggen van de app krijg ik een foutmelding: abonneenummer of code kloppen niet. Meermaals geprobeerd, en goed de codes nagezien, maar zelfde foutmelding blijft komen.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Freddylef, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Gebruik je het TV-klantnummer en de TV-pincode om in te loggen op jouw TV-account? Je kunt beide codes vinden in Mijn Odido wanneer je op jouw account ingelogd bent. 

Hoi @Freddylef, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Gebruik je het TV-klantnummer en de TV-pincode om in te loggen op jouw TV-account? Je kunt beide codes vinden in Mijn Odido wanneer je op jouw account ingelogd bent. 

Ik gebruik het Tv klant nummer en pincode die ik van Odido ontvangen heb.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Freddylef, dankjewel! Ik wil graag onderzoeken hoe dit zit, zodat we dit samen kunnen oplossen. Kun je de onderstaande vragen van antwoord voorzien:

  • Kun je mij van beide codes het laatste cijfer geven? Dan check ik of dit inderdaad goed gaat.
  • Van welke Chromecast maak je gebruik? Stuur mij het model/versienummer.
  • Op welke televisie staat deze aangesloten? Stuur mij het merk en model.
  • Kun je mij de loop richting deze foutmelding exact vertellen? Wat doe je dus, stap voor stap, tot je de foutmelding krijgt? Als je de moeite wilt nemen en een filmpje wilt maken, dan help je mij hier waanzinnig mee. Je mag dit filmpje uploaden in Wetranfer en hier de link delen.

Super bedankt!

Hi @Freddylef, dankjewel! Ik wil graag onderzoeken hoe dit zit, zodat we dit samen kunnen oplossen. Kun je de onderstaande vragen van antwoord voorzien:

  • Kun je mij van beide codes het laatste cijfer geven? Dan check ik of dit inderdaad goed gaat.
  • Van welke Chromecast maak je gebruik? Stuur mij het model/versienummer.
  • Op welke televisie staat deze aangesloten? Stuur mij het merk en model.
  • Kun je mij de loop richting deze foutmelding exact vertellen? Wat doe je dus, stap voor stap, tot je de foutmelding krijgt? Als je de moeite wilt nemen en een filmpje wilt maken, dan help je mij hier waanzinnig mee. Je mag dit filmpje uploaden in Wetranfer en hier de link delen.

Super bedankt!

Eindcijfers klant en code: 56 - 26

Ik heb de nieuwste Chromecast, met de witte remote. Verdere gegevens hiervan kan ik niet vinden.

Ik ben nu in het buitenland, en de TV is een Techwood, waar ik ook geen verdere gegevens van heb.

Als ik klantnummer en pincode heb ingegeven, en dan op login druk, krijg ik de volgende melding:

Inloggen mislukt

Dt TV klantnummer of TV pincode is onjuist. Probeer het nogmaals.

Sluiten

Reputatie 6
Badge +2

@Freddylef Dank je wel voor je terugkoppeling! Kan het kloppen dat je deze foutmelding krijgt sinds je in het buitenland bent of speelt dit thuis ook? 

De Odido TV app kan namelijk alleen gebruikt worden als je bent verbonden met het Odido netwerk. Laat je het mij weten? Ik verneem het graag! 

Ik ben nieuw bij Odido, en heb dus thuis nog niets kunnen uitproberen. Dinsdag zijn we terug in Maastricht, en ik probeer het daar nog eens. De TV ap doet het trouwens wel hier in Guadeloupe op mijn mobiel en tablet. Blijkbaar is het dus niet alleen voor het Odido netwerk thuis? De inlogcodes heb ik van Odido gekregen om de aps nu al te kunnen gebruiken, maar mijn aansluiting in Maastricht is pas voorzien voor 24 mei. Bijkomende eigenaardigheid: de ap werkt alleen via mijn mobiele data. Via de wifi krijg ik ook een foutmelding: deze content kan niet afgespeeld worden op deze locatie. Ter info, Guadeloupe/Franse Antillen valt wel degelijk onder de Eurozone. Ik kan hier trouwens ook probleemloos mijn mobiele data gebruiken.

Reageer