Beantwoord

App niet zichtbaar in playstore

  • 21 January 2022
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Wij hebben een Nvidia shield tv android box, deze draait op Android 11.

Ik probeer de tv anywhere app te zoeken via Playstore maar deze is niet zichtbaar. Ook via een apk installeren geprobeerd maar daarmee lukt het ook niet goed. Hij lijkt via de apk gedownload te zijn maar doet verder niets en sluit gelijk weer.

Heeft iemand een oplossing? Wanneer wij de tv app niet kunnen gebruiken dan zal ik mijn overstap van xs4all moet cancellen. Tv kijken via Android leek ons juist zo handig omdat wij alle andere apps ook via de Nvidia shield gebruiken.

icon

Beste antwoord door Lauras2411 21 January 2022, 20:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Lauras2411 

Volgens licht het eraan dat je Android 11 hebt, hierop werkt de tv Anywhere app mogelijk niet.

Op andere apparaten met een andere versie van Android zie je hem wel?

Hoi, via onze android (samsung) telefoon hebben we android 12 en dat werkt wel. Android 11 is wel nieuw op Nvidia, zou dat het kunnen zijn?

Het is opgelost! 🥳 Ik heb de Nvidia shield terug op fabrieksinstellingen gezet, terug opgestart en opeens was de app wel zichtbaar?! 

Dus ondanks dat het op Android 11 draait, werkt het gelukkig wel.

Reputatie 6
Badge

Hoi, via onze android (samsung) telefoon hebben we android 12 en dat werkt wel. Android 11 is wel nieuw op Nvidia, zou dat het kunnen zijn?

De Shield draait op ‘Android TV’, dat is niet precies hetzelfde als Android voor telefoons. De app voor de Shield/Android TV is ook niet dezelfde als voor telefoons …

Deze is voor de Shield https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl en deze voor telefoons https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

Reputatie 7

Yay, wat fijn dat het is opgelost @Lauras2411! En thanks voor het delen van de oplossing, helemaal top. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan vooral. Maak er een mooi weekend van! 🎈