Apple TV app problemen afspelen mislukt foutmelding

  • 7 December 2022
  • 29 reacties
  • 530 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 1

Hi @Lisa 

Op mijn iPhone is het nog niet gelukt om één van beide problemen te reproduceren. Daar lijkt het dus OK, maar ik blijf nog wel proberen

Reputatie 7

Hi @SebasT87, heel goed dat je dit meteen weer meldt! Ik had gehoopt dat je inmiddels weer helemaal probleemvrij zou zijn, dus hier gaan we meteen iets aan doen. Ter check: had je de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals @Demi aangaf? Kun je daarnaast een filmpje van het euvel maken en die hier delen via een WeTransfer-link? Dan kunnen we de situatie goed in kaart brengen. Ook hoor ik graag nog van je op welke zender(s) de melding "Afspelen mislukt, probeer opnieuw” voorkomt. Is dit op alle zenders of op een specifieke zender? Als je hierop terug kunt komen, weet ik of ik hiervoor kan aankloppen bij onze technische dienst. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

@Tommie van Odido Mijn broer heeft dit probleem ook af en toe met de nieuwste apple tv.

Kunnen jullie het probleem fixen ?

Reputatie 7

Hi @SebasT87, je bent een topper! Dit heb ik alvast doorgezet naar de IT-afdeling. Mocht je nog andere opvallendheden spotten, dan hoor ik die graag. Merci voor het mee helpen! 

Reageer