Apple TV ' er is een probleem'

  • 5 October 2023
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

Sinds enige tijd (met name ‘s avonds)  laden de streams op de apple tv niet goed. Hij blijft lang laden en regelmatig komt er dan een foutmelding (er is een probleem 90004). Dit was voor de naamswijziging gewoon goed. We hebben een Apple TV 4k met laatste updates, wifi snelheid is voldoende.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Jasperrepsaj, ik help je hier graag mee!

Zou je allereerst de app willen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Heb je je AppleTV bekabeld aangesloten of via wifi verbonden? Ik wilde meteen met je meekijken echter kan ik een abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jasperrepsaj, ik help je hier graag mee!

Zou je allereerst de app willen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Heb je je AppleTV bekabeld aangesloten of via wifi verbonden? Ik wilde meteen met je meekijken echter kan ik een abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!

Reputatie 1

Thanks!

 

  • App is verwijderd en opnieuw geinstalleerd
  • De ATV zit op wifi (Deco Mesh setup)
  • Mijn abonnementnummer staat in het profiel
Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jasperrepsaj, bedankt voor het toevoegen van je TV-klantnummer. Ik heb het juiste klantnummer erin gezet.

Wat mij meteen opvalt is dat je nog een Huawei modem hebt. Deze is ietwat verouderd en daarom heb ik besloten om je een nieuw modem op te sturen. We raden ook aan om je AppleTV op ons modem aan te sluiten en niet op een accespoint. Kan je mij een terugkoppeling geven als je het nieuwe modem geïnstalleerd hebt?  

Reageer