Beantwoord

apple TV odido crash na update naar tvOS 17.2

  • 12 December 2023
  • 40 reacties
  • 1046 Bekeken

Reputatie 1

Na de update van tvOS naar 17.2 is het niet meer mogelijk om de zenderlijst op te vragen door naar rechts te tikken dan wel te schuiven. 
 

helaas weer een probleem met dit onderdeel. Van de Odido tv app

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 12 December 2023, 16:11

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 1

Totdat tvOS 18 uitkomt 😅

Hi @JanTheo, ik heb goed nieuws! Vandaag staat de planning voor de uitrol van de fix voor Apple TV! 😊

Spannend! Ik hoop dat ik dan ook de applletv kan updaten en dat alles werkt. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JanTheo, ik heb goed nieuws! Vandaag staat de planning voor de uitrol van de fix voor Apple TV! 😊

Hi @JanTheo, mijn oprechte excuses voor de verlate reactie! Ik heb vandaag weer een meeting gehad met ons tv-team om hierover te babbelen, omdat er eerder nog niet echt een update was dat het waard was om te delen omdat er steeds navraag gedaan moest worden. Voor nu wordt niet specifiek voor deze betaversie getest, maar met de update waar ze nu mee bezig zijn, werken ze wel aan een fix die ervoor moet zorgen dat het huidige probleem na elke nieuwe tvOS lancering niet meer voorkomt. Deze fix wordt meegenomen in een grotere update waardoor de oplossing langer op zich laat wachten. De planning wordt verwacht voor eind april/begin mei. Uiteraard kan hier de komende tijd nog wat verschoven worden naar eerder of later. Maar dit is voor nu het tijdsbestek dat ik dan delen met jullie. Mochten er uiteraard grote belangrijke updates nog komen, dan laat ik het hier weten!

 

Dank voor de info.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JanTheo, mijn oprechte excuses voor de verlate reactie! Ik heb vandaag weer een meeting gehad met ons tv-team om hierover te babbelen, omdat er eerder nog niet echt een update was dat het waard was om te delen omdat er steeds navraag gedaan moest worden. Voor nu wordt niet specifiek voor deze betaversie getest, maar met de update waar ze nu mee bezig zijn, werken ze wel aan een fix die ervoor moet zorgen dat het huidige probleem na elke nieuwe tvOS lancering niet meer voorkomt. Deze fix wordt meegenomen in een grotere update waardoor de oplossing langer op zich laat wachten. De planning wordt verwacht voor eind april/begin mei. Uiteraard kan hier de komende tijd nog wat verschoven worden naar eerder of later. Maar dit is voor nu het tijdsbestek dat ik dan delen met jullie. Mochten er uiteraard grote belangrijke updates nog komen, dan laat ik het hier weten!

Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!

Wat zeiden ze?

Of mailden ze?

Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!

Wat zeiden ze?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @JanTheo We hebben voor nu nog geen nieuwe update. De leverancier is nog bezig om het huidige probleem op te lossen. Ik heb het wel opnieuw weer aangekaart bij ons tv team of ze deze beta versie van tvOS17.4 ook meenemen in de fix. Ik verwacht vandaag geen terugkoppeling meer, maar morgen kan ik hier hopelijk meer over delen!

@JanTheo Dat kan ik op dit moment niet inzien. Ga ik ook gelijk voor je navragen maandag!

 

@Teresa van Odido  Heb je een antwoord gekregen?

Reputatie 6
Badge +2

@JanTheo Dat kan ik op dit moment niet inzien. Ga ik ook gelijk voor je navragen maandag!

@JanTheo Dank je wel voor je geduld! 

Op dit moment weet ik dat de leverancier nog aan het testen is. Ik vermoed hier in de loop van volgende week een uitgebreidere update over te hebben. 

Met 17.4?

Reputatie 6
Badge +2

@JanTheo Dank je wel voor je geduld! 

Op dit moment weet ik dat de leverancier nog aan het testen is. Ik vermoed hier in de loop van volgende week een uitgebreidere update over te hebben. 

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 

 

 

Als het schikt hoor.


 

Druk aan het programmeren denk ik. 

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 

 

 

Als het schikt hoor.

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Kom maar door met het antwoord op mijn vraag. 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

@TMTV @wmuys @Koewinten en iedereen die op de nieuwe versie zit. Willen jullie voorbeelden/filmpjes sturen? Dit kan middels een WeTransfer link. Daarnaast verneem ik graag welke Apple TV je hebt en welke afstandsbediening je daarbij gebruikt. Ik zorg ervoor dat dit direct naar het TV Team wordt teruggekoppeld, zodat zij op zoek kunnen naar een werkende oplossing.  

Ik zit nog op tvOs 17.1 btw, vanwege alle issues met de Odido app op 17.2 en 17.3, zou graag probleemloos de Odido app willen gebruiken op de nieuwe versie.

Komende week komt tvOs 17.4 naar verwachting uit. Hoe verlopen de testen met de beta versie? Alle bekende issues getackled?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

@Pim4000 Via WeTransfer kun je gratis bestanden tot 2GB versturen.

@TMTV @wmuys @Koewinten en iedereen die op de nieuwe versie zit. Willen jullie voorbeelden/filmpjes sturen? Dit kan middels een WeTransfer link. Daarnaast verneem ik graag welke Apple TV je hebt en welke afstandsbediening je daarbij gebruikt. Ik zorg ervoor dat dit direct naar het TV Team wordt teruggekoppeld, zodat zij op zoek kunnen naar een werkende oplossing.  

Apple TV 4k

tvOS 17.3 (21k646)

hoe krijg ik het filmpje bij je zonder me bij een site in te hoeven schrijven?

Groet,

Pim

Reputatie 7
Badge +6

@Teresa van Odido Zoals in het andere topic gemeld zijn voor mij de problemen opgelost. Ik moet er wel bij zeggen dat het openen van de zenderlijst bij mij nooit een probleem is geweest (althans niet bij deze update). Ik had alleen problemen met het openen van een aantal menu's en dat werkt sinds de update weer. Ik denk dus dat het probleem met de zenderlijst niet is meegenomen en dat dat nog gefixt moet worden. Op mijn Apple TV 4 (HD) met standaard remote werkt alles nu. Het zou kunnen dat het probleem met de zenderlijst alleen op een ander type Apple TV of met een andere remote voorkomt.

Reputatie 4

Ik ben overigens niet de enige. Zie: 

 

Reputatie 4

@TMTV @wmuys @Koewinten en iedereen die op de nieuwe versie zit. Willen jullie voorbeelden/filmpjes sturen? Dit kan middels een WeTransfer link. Ik zorg ervoor dat dit direct naar het TV Team wordt teruggekoppeld, zodat zij op zoek kunnen naar een werkende oplossing.  

Dat wil ik wel proberen. Het is wat lastig te filmen. Maar het probleem is hartstikke helder. Druk op de knop naar rechts om de zenderlijst op te roepen en de app sluit af.

Reputatie 6
Badge +2

@TMTV @wmuys @Koewinten en iedereen die op de nieuwe versie zit. Willen jullie voorbeelden/filmpjes sturen? Dit kan middels een WeTransfer link. Daarnaast verneem ik graag welke Apple TV je hebt en welke afstandsbediening je daarbij gebruikt. Ik zorg ervoor dat dit direct naar het TV Team wordt teruggekoppeld, zodat zij op zoek kunnen naar een werkende oplossing.  

Reputatie 1

De app is nu nieteens meer te openen...

Reputatie 4

De klucht gaat verder: er is een update van de app, maar de problemen zijn niet opgelost. Het lijkt erop dat ze alleen het versienummer hebben gewijzigd. 😢

Reageer