Beantwoord

BBC 3 tv box

  • 27 September 2022
  • 30 reacties
  • 393 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 2

Wat wil de monteur dan doen de signaal is goed het ligt bij de Technische dienst van T-Mobile op de APP doet het wel BBC 3 gisteravond nog gekeken maar op de TV BOX de Grote C. Maar anders laat maar.

Reputatie 2

Oja Fribus vroeg het ook al een keer voor twee maanden terug.

Reputatie 7
Badge +16

@burekap We snappen dat je het graag in één keer opgelost wilt hebben, dat willen wij ook. Juist daarom komt de monteur langs. Ik heb het idee dat je niet helemaal zeker bent van onze deskundigheid en wil je vragen om ons te vertrouwen hierin. Al onze moderators zijn zeer ervaren en deskundig en begeleiden iedereen door de juiste stappenplannen heen. Indien een stappenplan dan aangeeft dat een monteursbezoek dé oplosmethode is, dan kunnen we daar zeker van uitgaan - zeker als de technische dienst ook tot deze conclusie gekomen is! 😄

 

Reputatie 2

Niet helemaal want op de TVBOX zie je wel de TV GIDS van BBC 3 maar geen beeld? Waarom moet het zolang duren bij de technische dienst komen niet gauw met antwoord.

Reputatie 7

Hi @burekap, het bovenstaande is de uitkomst van het onderzoek! Het is dus een gegeven, maar gelukkig kun je de zender wel op de Smart TV App bekijken. Zo hoef je het programma dus gelukkig niet te missen in de avonduren. 

Reageer