Beeld tv bevriest steeds..

  • 20 February 2024
  • 13 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo,

 

Wij hebben sinds de overgang van T-mobile naar Odido dagelijks last van een beeldscherm wat bevriest. We hebben nog een Vodafone tv kastje 2x. Oud dus... 

Er staat dan...Er is iets mis gegaan druk op OK...maar dat werkt niet...moet dus steeds de voedingstekker eruit en erin doen om de tv kastje/ontvanger te resetten...

 

Ik heb hier vandaag contact over gehad met Odido. Kreeg helaas het gevoel dat de medewerker niet goed wist wat die er mee aan moest. Heb uiteindelijk op haar advies de tv kastjes verwisseld (slaapkamer kastje naar woonkamer) .. vond het vreemd maarja proberen maar

Als dit niet zou werken moest ik opnieuw contact opnemen dan zou er waarschijnlijk een monteur langs komen (met 2 nieuwe tv kastjes neem ik aan).

Nou net weer een vastloper....ppfffff

Kan ik via hier regelen dat ik 2 nieuwe kastjes krijg met of zonder monteur ? (weet niet of een monteur nodig is)

 

Hoor het graag!

 

Lees hier trouwens veel meer mensen die hetzelfde probleem ervaren.

 

 

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @Niwre73, ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van oude TV Boxen waardoor deze problemen ontstaan. Ik kan deze TV Boxen voor je vervangen door onze nieuwe Mediaboxen. Wel ontvang je op dit moment een korting op de TV Box, waardoor je deze gratis ontvangt. Deze korting komt te vervallen bij de switch naar de Mediabox. Wat ik wel voor je kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Bij twee Mediaboxen kom je uit op een bedrag van €7,50 per maand. Ik zou dan een eenmalige vergoeding aan kunnen maken van €90 wat met jouw volgende factuur vergoedt wordt. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de wisseling voor je in gang zetten. 

Ook zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderd modem. Deze wil ik ook graag gelijk voor je omwisselen naar een Zyxel T-56 modem. Om dit om te wisselen, zal er een monteur nodig zijn omdat hiervoor ook een Media Converter aangesloten moet worden. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Als dit ook oké is, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat de nieuwe apparatuur naar je toe gestuurd wordt en je een afspraak met een monteur kan inplannen! 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Niwre73, ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van oude TV Boxen waardoor deze problemen ontstaan. Ik kan deze TV Boxen voor je vervangen door onze nieuwe Mediaboxen. Wel ontvang je op dit moment een korting op de TV Box, waardoor je deze gratis ontvangt. Deze korting komt te vervallen bij de switch naar de Mediabox. Wat ik wel voor je kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Bij twee Mediaboxen kom je uit op een bedrag van €7,50 per maand. Ik zou dan een eenmalige vergoeding aan kunnen maken van €90 wat met jouw volgende factuur vergoedt wordt. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de wisseling voor je in gang zetten. 

Ook zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderd modem. Deze wil ik ook graag gelijk voor je omwisselen naar een Zyxel T-56 modem. Om dit om te wisselen, zal er een monteur nodig zijn omdat hiervoor ook een Media Converter aangesloten moet worden. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Als dit ook oké is, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat de nieuwe apparatuur naar je toe gestuurd wordt en je een afspraak met een monteur kan inplannen! 

Hallo Nora,

 

Bedankt voor het snelle reageren!

Wij gaan akkoord met jou voorstel.

 

Wat moet ik met de 2 oude tv boxen doen ?

En hoe kan ik een afspraak maken met een monteur.

 

Hoor het graag.

 

Vriendelijke groet,

 

Erwin Huizing 

 

Ps: krijgen we nog een mail ter bevestiging van jou toezegging van 1 jaar gratis mediabox.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Niwre73 ,

@Nora van Odido , is vanavond niet aanwezig. Zij komt denk ik morgen vanzelf hier terug met een reactie. En anders een andere moderator wel

Normaal krijg je een mail met instructies voor het eventueel retourneren van de apparatuur, bij oude apparaten kan het zijn, dat deze naar de milieustraat mogen.

Voor de monteur krijg je aan afspraak linkje via sms/mail. Nog even een tip, maak de afspraak pas als je de T56(modem/router) en de mediaconverter binnen hebt.

Hallo Nora of Soepkip,

 

Ik heb helaas nog niets verder van jullie gehoord over de tv boxen en de aanbieding die Nora me gaf en waar ik akkoord voor heb gegeven.

Hoop binnenkort wat te horen.

 

Vriendelijke groet,

Erwin 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Niwre73,

Dat is niet gegaan zoals het hoort. 

Ik weet wel dat momenteel erg druk is, maar dat is hier niet van toepassing. 

Ik probeer het opnieuw onder de aandacht te brengen. 

Dit zal dan waarschijnlijk pas morgen worden.

Hallo,

 

Oke dan wacht ik dat af.

 

Vriendelijke groet,

 

Erwin 

Reputatie 6
Badge +2

@Niwre73 Ontzettend bedankt voor je geduld! Mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik ben direct het systeem ingedoken om alles in orde te maken. De Mediaboxen komen binnen twee tot vijf werkdagen  jouw kant op, de oude TV Boxen mag je terug sturen. Je ontvangt hierover een e-mail met instructies. 

De vergoeding heb ik ook gelijk geregeld, hier ontvang je ook een e-mail ter bevestiging van. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier, geniet er van! 😀 

Hallo Teresa of collega,

 

Fijn te horen dat de boel in gang is gezet. Ik wacht de email's nog even af.

Hoe kan ik een afspraak maken met een monteur?

En een monteur laten komen om alles aan te laten sluiten is kosteloos neem ik aan ?

 

Hoor het graag.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

Vriendelijke groet,

Erwin 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Niwre73 ,

De tv boxen mag en kan jezelf aansluiten. Doe dit één voor één, dan kan je precies zien hoe het aangesloten hoort te zijn, de oude box kan dan als voorbeeld dienen..😉
De monteur is nodig om de nieuwe Zyxel T-56 modem/router aan te sluiten.
Uit het bericht van @Teresa van Odido  haal ik niet dat ook de nieuwe Zyxel opgestuurd wordt.
Normaal krijg je om een monteurs afspraak te maken een mail/sms met een linkje om de afspraak in te plannen.
Maak de afspraak pas, als je zowel het nieuwe modem en de mediaconverter of ONT binnen hebt.

Door haar in dit bericht te taggen, hoop ik dat ze de verzending van de Zyxel en mediaconverter ook regelt. Daar ga ik overigens wel vanuit.

Oke,

 

Kun jij dan doorgeven dat de nieuwe Zyxel modem ook opgestuurd moet worden...of neemt de monteur die mee ?

Ohhh sorry je zei het al...😉

Reputatie 6
Badge +2

@soepkip67 Dank je wel dat je mij hier op attendeert! 😊

@Niwre73 Mijn excuses, ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt een e-mail met een link om een afspraak te maken met de monteur. De monteur zal er voor zorgen dat hij/zij alle spullen bij zich heeft om het nieuwe modem te installeren. 

Oke duidelijk.

 

Bedankt voor het regelen allemaal!

 

Vriendelijke groet,

 

Erwin

Reageer