-
-
is een Top Poster
-
7 reacties
Hallo,
Wij hebben sinds de overgang van T-mobile naar Odido dagelijks last van een beeldscherm wat bevriest. We hebben nog een Vodafone tv kastje 2x. Oud dus...
Er staat dan...Er is iets mis gegaan druk op OK...maar dat werkt niet...moet dus steeds de voedingstekker eruit en erin doen om de tv kastje/ontvanger te resetten...
Ik heb hier vandaag contact over gehad met Odido. Kreeg helaas het gevoel dat de medewerker niet goed wist wat die er mee aan moest. Heb uiteindelijk op haar advies de tv kastjes verwisseld (slaapkamer kastje naar woonkamer) .. vond het vreemd maarja proberen maar
Als dit niet zou werken moest ik opnieuw contact opnemen dan zou er waarschijnlijk een monteur langs komen (met 2 nieuwe tv kastjes neem ik aan).
Nou net weer een vastloper....ppfffff
Kan ik via hier regelen dat ik 2 nieuwe kastjes krijg met of zonder monteur ? (weet niet of een monteur nodig is)
Hoor het graag!
Lees hier trouwens veel meer mensen die hetzelfde probleem ervaren.
Hi @Niwre73, ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van oude TV Boxen waardoor deze problemen ontstaan. Ik kan deze TV Boxen voor je vervangen door onze nieuwe Mediaboxen. Wel ontvang je op dit moment een korting op de TV Box, waardoor je deze gratis ontvangt. Deze korting komt te vervallen bij de switch naar de Mediabox. Wat ik wel voor je kan doen, is de kosten voor de Mediabox voor één jaar voor je vergoeden. Bij twee Mediaboxen kom je uit op een bedrag van €7,50 per maand. Ik zou dan een eenmalige vergoeding aan kunnen maken van €90 wat met jouw volgende factuur vergoedt wordt. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de wisseling voor je in gang zetten.
Ook zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderd modem. Deze wil ik ook graag gelijk voor je omwisselen naar een Zyxel T-56 modem. Om dit om te wisselen, zal er een monteur nodig zijn omdat hiervoor ook een Media Converter aangesloten moet worden. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Als dit ook oké is, dan ga ik er gelijk voor zorgen dat de nieuwe apparatuur naar je toe gestuurd wordt en je een afspraak met een monteur kan inplannen!
Bekijk origineel