Beantwoord

Beeld TV valt weg



Toon eerste reactie

29 reacties

Sinds ongeveer 5 dagen heb ik dat het TV beeld elke 5 minuten verstoord wordt. Het beeld staat dan even stil, vervolgens zie je allemaal blokjes en dan gaat het weer verder. Dit gaat continu zo door, elke 10 minuten ongeveerd. Behoordlijk vervelend. Ik heb al verschillende keren met de klantenservice gebeld. TV kastje geupdate met firmware, modem uit en aan gezet. Vervolgens moest ik de HDMI kabel vervangen (onzin natuurlijk), gedaan en probleem is er nog steeds. Iemand dit probleem ook of tips?
Reputatie 7
Allereerst, welkom op het forum. Wel jammer van de omstandigheden! ;)

Wegvallen van het signaal kan verschillende oorzaken hebben. Het kan door het modem of de TV Box komen, maar ook kan er een draadbreukje zitten in de Internetkabel of de HDMI kabel. Via dit stappenplan kun je achterhalen wat er mis is. Hierin wordt stap-voor-stap gecontroleerd waar het aan kan liggen.

Mocht dit niet helpen, laat het even weten, dan moeten we dieper graven. Helpt het wel, laat het dan uiteraard ook even weten! 😃
Wegvallen van het beeld hebben wij al sinds midden vorig jaar. Enkele seconden zwart beeld. Soms is dit 3 tot 4 keer per minuut. Heel irritant. Wellicht decoder-probleem?
Reputatie 2
Hoi @ajdg!

Er is op dit moment technisch niks veranderd, alleen hoe het menu van de televisie eruit ziet. Wat is er al allemaal gedaan om je storing op te lossen? Want zo te lezen is het wel al gemeld bij de technische dienst. Ik hoor graag van je.:D

Reageer