Beeld valt weg bij Odido tv app

  • 16 March 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik gebruik de Odido tv app op alle tv's alle tv's op 1 na werken perfect.

Boven hebben we een 55 inch Philips werkt prima

Beneden 75 inch Philips en beeld is constant zwart om de 30 sec zwart beeld geluid gaat door en beeld komt weer terug .

Bij casten vanaf mijn telefoon blijft alles het wel goed doen.

 

Alles mbt software is bijgewerkt boven en beneden zelfde software, zelfde tv enkel het formaat is anders.

Wifi op alle tv's hetzelfde. Probleem doet zich niet voor bij welke andere app dan ook Netflic, Videoland, Prime, NL ziet allemaal prima. 

Doet zich altijd voor dus ook als alle tv's muv beneden uit staan. Wie weet de oplossing 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Markv70 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij kunt genieten van goedwerkend beeld op al je TVs! 

Ik wil je graag helpen, maar ik zie dat er nog een oud Klantnummer aan jouw Community profiel gekoppeld staat. Wil je hier het juiste invullen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Markv70 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij kunt genieten van goedwerkend beeld op al je TVs! 

Ik wil je graag helpen, maar ik zie dat er nog een oud Klantnummer aan jouw Community profiel gekoppeld staat. Wil je hier het juiste invullen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Reputatie 1

Gedaan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Markv70, zou je hier toevallig een filmpje van kunnen maken en willen doorsturen door middel van een WeTransfer linkje? Dan kunnen we het met zoveel mogelijk informatie doorzetten! 

Reputatie 1

https://we.tl/t-DGkBf4Wrx6

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Markv70, is de TV waarop je dit probleem ervaart toevallig een 4K TV? Zou je in dat geval de resolutie van de TV willen instellen op Full HD/ 1080P? Dit kan de problemen oplossen. Ik heb daarnaast geprobeerd om jouw filmpje te openen, alleen speelt er bij mij een audiobestand af. Zou je deze opnieuw willen sturen? 

Reageer