Beantwoord

beeldkwaliteit tv app

  • 24 November 2021
  • 32 reacties
  • 2433 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 1

@Lisa 

Vandaag zowel Apple TV (15.2) als TMobile TV app (1.50) ge-update. Zoals verwacht geen verbetering mbt beeld en geluid.
Deze update inhoud van de TMobile app (1 probleem mbt series opgelost tov de update van een maand gelden) vind ik zorgelijk gezien de hoeveelheid problemen met beeld, geluid en ontbrekende functionaliteit.

De issues duren op deze manier nog maanden. Wil met alle plezier steeds mijn bevindingen doorgeven maar wil wel serieus worden genomen als nieuwe T Mobile klant.

 

 

 

 

Reputatie 4

@Lisa

Vandaag zowel Apple TV (15.2) als TMobile TV app (1.50) ge-update. Zoals verwacht geen verbetering mbt beeld en geluid.

@Henk2021 de combinatie Apple tvos 15.2 en de T Mobile TV app werkt dus wel? Toen 15.0 uitkwam kon je niet meer scrollen in de T-mobile app, ik ben dus wat voorzichtiger geworden met upgraden.

Reputatie 1

@Lisa

Vandaag zowel Apple TV (15.2) als TMobile TV app (1.50) ge-update. Zoals verwacht geen verbetering mbt beeld en geluid.

@Henk2021 de combinatie Apple tvos 15.2 en de T Mobile TV app werkt dus wel? Toen 15.0 uitkwam kon je niet meer scrollen in de T-mobile app, ik ben dus wat voorzichtiger geworden met upgraden.

Ja hoor het werkt. Je kunt zonder problemen updaten. Stel echter geen hoge eisen aan beeld en geluid.  

Reputatie 3

Ik heb op mijn Samsung tv nog steeds versie 1.0.10! Versie van 16 juni 2021. Hoe kom ik aan een nieuwere versie?

Bijzonder is wel dat de update niet de grootste problemen oplossen o.a. beeld en geluid. Je wordt met een kluitje het riet in gestuurd.

 

Reputatie 7

Hi @Henk2021, dankjewel dat jij dit hier direct aankaart! Ik had heel erg gehoopt dat de update tot verbetering zou leiden. Weet dat jij zeker serieus wordt genomen. Ik wil je graag laten weten dat ik alle feedback heb doorgezet naar mijn collega van het TV Team en dat ik hier een terugkoppeling op heb gekregen. Er moet tijd worden gemaakt om deze zaken aan te passen en dit zal niet op zeer korte termijn aangepast kunnen worden. Dit zal waarschijnlijk na de kerstperiode gebeuren, maar weet dat dit bij ons op de radar staat en dat hieraan gewerkt gaat worden. 

Hi @Renze-lwd, de update die deze week uitkwam dat was die van Apple TV! Je kunt de Samsung TV App in de Play Store van de tv updaten. Kan je hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag van je! 

@Lisa is er inmiddels al meer informatie wat betreft het verbeteren van de beeldkwaliteit? Ik ben er ook niet tevreden over. Ik gebruik de app op Android TV. Geen kastje.

Reputatie 7
Badge +16

@balken07 Er momenteel nog geen nieuwe verbetering gelanceerd, maar ons TV team werkt continu aan algehele verbetering. Zodra er meer bekend is of op het punt staat live te gaan, zullen we jullie inlichten!