Beantwoord

beeldkwaliteit tv app

  • 24 November 2021
  • 32 reacties
  • 2434 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 3

Hi allemaal, merci voor het aanstippen! Zouden jullie eens kort het tv-scherm van de stroom willen halen? Onlangs is de Samsung TV App naar een eerdere versie teruggezet, zodat de meeste gebruikers weer in de hoogst haalbare profielen kunnen kijken. Kunnen jullie laten weten of het kort van de stroom halen wellicht heeft gewerkt? Ik hoor het heel graag, want ik ga hier met liefde achteraan voor jullie!

 

Helaas geen enkele effect.... 

Reputatie 2

De streams zijn wel vaker (meerdere kanalen) niet 50 fps.
De stream bestaat dan uit ‘maar’ 25 fps.
 

Dit is ook te zien via de Apple TV app. Druk op de centrale rond knop > kwaliteit.
Er is dan geen ‘Full HD 1080p’ te kiezen. Bij Eurosport 2 is dat op dit moment ook het geval.

 

Reputatie 1

Hi allemaal, merci voor het aanstippen! Zouden jullie eens kort het tv-scherm van de stroom willen halen? Onlangs is de Samsung TV App naar een eerdere versie teruggezet, zodat de meeste gebruikers weer in de hoogst haalbare profielen kunnen kijken. Kunnen jullie laten weten of het kort van de stroom halen wellicht heeft gewerkt? Ik hoor het heel graag, want ik ga hier met liefde achteraan voor jullie!

 

Bedankt voor je tip. Voor de Apple TV app heeft dit helaas geen effect gehad. Ik vermoed dat de beeldissues toch echt in de app of in de kwaliteit van de streams zit. 

Reputatie 7

Hi allemaal, merci voor het aanstippen! Zouden jullie eens kort het tv-scherm van de stroom willen halen? Onlangs is de Samsung TV App naar een eerdere versie teruggezet, zodat de meeste gebruikers weer in de hoogst haalbare profielen kunnen kijken. Kunnen jullie laten weten of het kort van de stroom halen wellicht heeft gewerkt? Ik hoor het heel graag, want ik ga hier met liefde achteraan voor jullie!

 

Reputatie 1

Dezelfde wedstrijd ook gezien via Apple TV 4K op een LG C1 met 900Mbps download. Bij weinig beweging is het beeld redelijk maar nooit echt scherp. Bij snel bewegend beeld neemt de scherpte snel af. Bij inzoomen op voorwerp is de achtergrond volledig onscherp. 
De kwaliteit van de app en/of streams is nog verre van optimaal. 

Reputatie 7
Badge +1

Het is puur een kwestie van geld en bovendien en dat is naar mijn mening nog meer van toepassing complete onkunde, zeker als je er van uit gaat de eerste klanten al medio 2020 zijn overgezet en vanaf dat moment de eerste klachten al kwamen.

Aangezien ik momenteel nog op het oude platform zit via een WBA glasverbinding krijg ik de streams nog van KPN zoals eerder alle T-Mobile klanten, wanneer de "laatste” klanten overgaan is nog niet bekend, heb althans nog geen bericht ontvangen en wil dat ook niet.

Deze volkomen mislukking van het nieuwe platform kan men wat mij betreft voor de volle 100% toewijzen aan het management van T-Mobile, en daar wringt de schoen net als in elk bedrijf heeft het management geen enkel verstand van zaken, zelfs het verschil tussen een coax en utp stekker is al te moeilijk voor ze. 

Reputatie 7
Badge +4

Met het nieuwe platvorm is het er niet beter op geworden. Leuk dat tv nu via vlan300 werkt met het nieuwe platform voor glasvezel maar op DSL is het beeld beter! Doe mij het oude systeem alsjeblieft op vlan 640.