Beantwoord

Begin Gemist, kan het einde niet zien

  • 10 August 2019
  • 28 reacties
  • 1128 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste @Beritbf,

Welk type decoder heb je? Bij de meeste boxen kun je ook een fabrieksreset doen door met een naald de reset inkeping op de box in te duwen. Dit is een harde reset, waardoor je instellingen opnieuw zal moeten invoeren. Dit kan helpen om dit probleem op jouw box te verhelpen.


Dat je het niet meer opnieuw kan opstarten via de decoder na afloop van een programma klopt. Helaas werkt dat op dit moment op deze wijze. Haalt niet weg dat hij gewoon het hele programma moet tonen en niet mag afbreken. Heb je wel een stabiele en snelle internetverbinding?

Ook in de app zou het gewoon moeten werken. Beter zelfs dan op de decoder. Gelukkig zit er een update aan te komen, waardoor veel van dit soort mogelijkheden in TV Anywhere ook via de box mogelijk zijn.
Ja, alles is al meerdere keren van de stroom af geweest. Het heeft hier vanaf het begin zo gewerkt.

Ter verduidelijking: Het probleem start al bij de decoder, daar kapt hij het programma af (bijvoorbeeld, ik start een serie die 30 minuten duurt, een kwartier later met "begin gemist", dan houdt hij er dus na een kwartier mee op omdat dan de officiele programmering is afgelopen en schakelt hij over naar live tv. Via de decoder kan ik dan ook het programma niet opnieuw starten. Het terugkijken van een programma dat al is afgelopen kan bij mij alleen via de app, maar die heeft dan niet onthouden dat ik de helft al gezien heb waardoor is dus dubbel zou moeten kijken.
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Beritbf,

Dat hoort zo niet te werken en kijkt zeker niet lekker.. Bij mij heb ik geen probleem met Begin gemist. Heb je al geprobeerd om de decoder opnieuw te starten? Of is het enkel via de app die problemen geeft?

Reageer