Beantwoord

Begin Gemist, kan het einde niet zien

  • 10 August 2019
  • 28 reacties
  • 1129 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Beritbf ,

Ze lezen mee op de community en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur. Reageren ze niet, laat het me weten, dan trek ik aan de bel.

Reputatie 3

Maar hoe krijg ik dan een reactie van T-Mobile? Want die zijn de grote afwezige in deze discussie!

Iedereen weet dat het oude platform 0 prioriteit heeft, daarom reageren ze niet. De kostbare ict capaciteit wordt voor het nieuwe platform ingezet en dan zal je probleem ook opgelost zijn. Dat tmobile niet reageert is inderdaad vervelend. 

Reputatie 7

Hi @Beritbf, we hebben op het moment wat vertraging aan de kant va onze technische dienst maar mijn collega’s gaan er zeker naar kijken! Zodra dit is gebeurt ontvang je bericht van ons. Excuses voor de vertraging! 

Reageer