Beantwoord

Begin Gemist werkt niet



Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 7

Hi @GijsbertKirsten

 

Het issue is inmiddels verholpen, maar er zijn programma's die op 4 en/of 5 mei zijn uitgezonden die niet meer beschikbaar komen voor Uitzending Gemist. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat andere programma's wel beschikbaar zijn en huidige programma's wel met Begin Gemist herstart kunnen worden?

Hoi @Waqqas 

Hier werkt het nog steeds niet.

Wat ik een “power cycle” noem, noe mjij een “powerdlip”, dus dat heb ik inderdaad al geprobeerd. :)
Ik heb echter alleen de TV box herstart. Het lijkt me niet dat je voor zoiets de mediaconverter en/of het modem moet herstarten, aangezien de internetverbinding gewoon goed werkt. Het is natuurlijk super onhandig als ik elke keer de modem moet herstarten bij problemen met TV; dat lijkt me niet hemelaal de bedoeling. Helemaal niet omdat we hier met een aantal mensen vanuit huis aan het werk zijn, dus die internetverbinding is redelijk cruciaal atm.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GijsbertKirsten 

Volgens de storingstopic waren die problemen gisteren opgelost. Heb je de powerflip geprobeerd?

Tv box van het stroom halen en netwerkkabel verwijderen, mediaconverter en/of modem Herstart en, als alles is opgestart tv box weer aansluiten en netwerkkabel pas later bij de melding geen netwerkverbindingen gevonden.

Reageer