Bèta-testers gezocht Amazon Fire TV app

  • 21 February 2022
  • 32 reacties
  • 3625 Bekeken
Bèta-testers gezocht Amazon Fire TV app

Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Stayfunny De toevoeging is dat het straks ook kan via Amazon Fire TV, waar dit eerder niet mogelijk was. Zie het als een additionele mogelijkheid en niet als vervanging an sich! 😉

 

@Eenkhoorn Ik vraag het na bij onze huisexpert: @Demi wat is hier het juiste antwoord op?

 

@Jitske144 Superleuk dat je mee wilt testen; @Demi kan @Jitske144 worden toegevoegd aan de testgroep? 😄

Ik heb nu 3 soorten fire sticks.  Eerste Geen met alexa.  De nu nieuwste met Alexa en de fire tv 4k max. 

 

Als je testen doet zal dat op meerdere versie van hardware moeten worden getest toch ?

 

Ik help graag mee

Erm...ik kijk al zonder tv box. Wat is dan nog de toegevoegde waarde van Amazon Fire tv?

Als deze ook zo slecht werkt als op de Samsung tv en Apple TV steeds vastlopen bij terugkijken opnames👎🏻👎🏻👎🏻

Ik zou graag mee willen doen om te testen 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @AppleSC, dat is een goede vraag! De content die bekeken kan worden, is exact hetzelfde als bij de T-Mobile TV-app.  Hierdoor kun je alle content bekijken (m.u.v. Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop) op je eigen Amazon Fire!

Reputatie 2

“Met deze app heb jij straks ook géén TV Box meer nodig”

Errr op de AppleTV is het worden niet alle zenders in het pakket aangeboden….Hoe zit dat met de Amazon Fire?

Als het exact hetzelfde is als AppleTV app dan is jullie quote onjuist voor diegene die juist alle zenders willen zien. Je kunt niet eens een film huren via de Tmobile TV App, ook de iOS app niet. 
 

Graag iets meer helderheid hierover.

Reageer