Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

200 reacties

Reputatie 1

@Demi top, ik heb me ingeschreven! Hoe snel kan ik een mail verwachten met info? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

@FrankZalm Zeker! Als beide Samsung TV's aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kan je meedoen aan de test. Je hoeft je maar één keer aan te melden. Een tweede keer is niet nodig!:grinning:

Reputatie 7
Badge +8

@RemcoTV  Tof dat je mee wil doen! Houd er wel rekening mee dat de app niet zomaar gebruikt mag worden als je geen reseller van ons bent en het wil gebruiken voor zakelijk gebruik. Dit is niet toegestaan. Daarnaast omdat dit een bèta-test is, is het niet de bedoeling dat dit al openlijk gebruikt wordt, omdat de launch nog moet komen:wink:

Reputatie 1

Ik zou graag deel willen nemen aan de test.

Kan ik dit dan op beide Samsung TV's doen?

Ik zou graag mee willen doen. Ik heb een Sony met de nieuwste android versie.

Ik zou graag mee willen doen. Ik heb de nieuwste android versie -> google tv op de nieuwe chromecast. Daar naast werk ik in een tv winkel en kan dit goed gebruiken voor klanten. Groetjes en bij voorbaat dank.

Reputatie 4

Jammer ik heb een LG tv!

https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-tv-stick.html

Voor weinig een Android TV en werkt perfect 

Reputatie 2

Ben er graag bij!

Reputatie 2

 ik doe ook graag mee :) 

Het is eindelijk zo ver !! Zo erg naar uitgekeken !!😁😁

 

Dit was de enige reden dat ik nog niet ben overgestapt van ziggo, ivm tweede tv boven zonder kabels. Hoe zeker is het dat je mee mag doen met de bèta?  Als dat zeker is stap ik deze week nog over’

Reputatie 3

Ik doe graag mee met de Android TV app. Lang op gewacht :-)

Reputatie 5

Ik wil 't ook wel eens proberen. Sony tv met Android TV. 

Reputatie 2

Ik wil mee doen Samsung Smart TV. Heb jullie app geprobeerd op de Apple TV en was niet helemaal tevreden om deze als vervanger voor de decoder te gebruiken. De beeldkwaliteit, snelheid was beter maar de interface was ik niet helemaal tevreden over. Dus kom maar op met die Beta

Reputatie 4

Hierbij wil ik mij eigen aanmelden.

Mij TV is een Sony met Android.

Reputatie 6
Badge

Jammer ik heb een LG tv!

Reputatie 1

Doe graag mee!! 🙂

Reputatie 2

Ja ook ik die graag mee :) 

Het is eindelijk zo ver !! Zo erg naar uitgekeken !!😁😁

Heb een philips Android TV zou graag mee willen testen

Reputatie 6
Badge

Dan ben ik wel benieuwd naar de Android TV app; kan ik alvast een voorproefje krijgen vóór ik wordt overgezet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 2

Ja zeker wil ik mee doen!! Dit is de ultieme kans om jullie netwerk weer perfect te maken. Dus kom maar op!

Reputatie 7
Badge +4

@Demi ik wil de Samsung tv testen 🙏

Reputatie 7
Badge +8

@eric Andere smart tv's zoals de Sony en Philips, vallen onder Android. Dit staat ook bij de tweede vraag in de FAQ uitgelegd :blush:

Reputatie 2

Ik wil ook wel meedoen. Ik ben gisteren overgekomen vanuit Ziggo. Zocht net naar een app voor een Mi TV stick die ik ook nog had liggen. Helaas...

Ik doe graag mee! :)

Reputatie 7
Badge +14

Intressant. Ik lees op de eerste aanmeldpagina:

De nieuwe apps zijn alléén geschikt voor Samsung TV's vanaf 2017 en Smart TV's (Philips en Sony) en Mediaplayer met Android TV vanaf versie 8.0. 

 

Op de volgende pagina staat dan:

 

Welke keuze moet je dan maken voor een Smart TV (Phillips en Sony) ?

Reageer