Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

200 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Niellssonn Jazeker, Google TV draait ook op Android TV!:grinning:

Reputatie 7
Badge +8

@Hutjeflut Voor nu richten we ons op Samsung en Android. LG Smart TV's worden nog niet ondersteund, maar hopelijk dat hier in de toekomst nog verandering in komt!:wink:

Reputatie 1

Een idee wanneer je de mail krijgt met de stappen om de app te installeren ?

 

Mvg

 

 

Dipper87

 

 

Hoi @Demi en alle Beta testers!

 

Mooi dat de app nu beschikbaar is voor Tizen en Android TV 8.

Zelf gebruik ik nog de TV box in combinatie met mijn LG WebOS 3 SmartTV en ik moet zeggen, de TV box is niet alles.

De box is best wel traag met play/pauze en heen en weer spoelen en soms werkt terug kijken van een programma niet.

Maar genoeg daarover, ik wil graag weten of er ook plannen zijn voor een beta traject voor WebOS SmartTV’s.

Ik hoop dat dat het geval is en hoop verder dat een app op de TV ook gewoon beter werkt dan de TV Box nu.

Groet,

Ruud

Reputatie 6
Badge

@Demiwanneer je mee gaat doen aan deze beta, kan je dan ook nog via de reguliere settopbox kijken? Of sluit deelname aan de test-app gebruik van de settopbox box uit?

De settopbox is een verschrikking wanneer je een simpel hersenloos rondje wilt zappen. Alleen hierom wil ik graag deelnemen aan de beta-test met mijn samsung-tv of chromecast


Lijkt me niet dat het elkaar uitsluit. …

 

Word er nog wat met een LG smart tv app gedaan voor WebOS. Dat is een VEEL groter aandeel tv's op de markt dan samsung en android tv samen.


Nou zeker niet aangezien Samsung veruit de grootste tv producent is en ook veruit het grootste marktaandeel heeft

Reputatie 2

Test Test Test!

 

Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: 

 

Voorwaarden

  • Je hebt een Community account
  • Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer 
  • TV abonnement van T-Mobile
  • Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test

 

Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!

Verlengd tot 25 augustus! 

Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?​

De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s ​vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de ​appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel ​nog niet ondersteund.​

 

​Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?​

Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en ​Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020). ​

 

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?​

Via deze stappen kan je je aanmelden:​

  1. Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test. 

  2. Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk

  3. Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren​

  4. Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus

Dit beeld komt te vaak voor 

 

Reputatie 7
Badge +8

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

 

Ik heb nog geen toegang tot het betatest forumdeel…

 

Reputatie 7
Badge +8

@Valheru Wanneer je meedoet aan de test, kan je ook nog steeds gebruik maken van de TV Box en/of onze TV Anywhere app. Dit omdat de T-Mobile TV  Smart TV app nog een test is en er nog eventuele wijzigingen gedaan kunnen worden om het uiteindelijk perfect te laten werken!:wink:

Reputatie 2

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

@RuudL We zijn zeker bezig met de ontwikkeling van de app voor op het LG platform! Of hier een speciaal bèta traject voor komt, is voor nu nog niet zeker. Maar zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hier zeker meer informatie over komen op onze Community. Hopelijk kan jij hier binnenkort ook gebruik van maken!

 

@T-easer Is dit in de app of op de TV Box? Kan het zo zijn dat als dit in de app is, dat je de tv nèt hebt opgestart? Wellicht is dan het netwerk nog niet helemaal geladen en dient deze eerst te connecten voor je hier gebruik van kan maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! 

Deze melding komt voor in de app. Ik heb het tv kastje eraf gehaald. 
de tv staat eigenlijk al een tijd en deze melding komt vaker voor zolang de tv aan staat.. niet ieder kwartier maar wel denk ik per half uur 

Reputatie 4

Geduldig afwachten is een schone zaak.
Apk delen is geen goede oplossing, ivm misbruik enzovoort.

Volgende Apps zijn uit het buitenland en downloadbaar via mij TV.

 

Een samenwerking tussen elkaar zou goed zijn. 

T-Mobile Tsjechië  

Reputatie 7
Badge

Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.

Samsung QE75Q9FNA

@Dennis25 is het mogelijk dat je een filmpje hiervan maakt? Je kunt deze evt. ook via een privebericht met mij delen.

Reputatie 1

Ik zou graag mee willen doen 🙂. Kan je zowel aan de samsung app als android tv app beta test meedoen of is het 1 van de 2 kiezen?

Reputatie 7
Badge +8

@peppi078 Wat tof! Je kan je dan wel twee keer hiervoor aanmelden. Maar eigenlijk is het makkeljker om je voor eentje aan te melden en dan voor de app die je écht vaak gaat gebruiken. Dus eigenlijk de hoofd tv. Dan kan je echt goed feedback erover geven dan wanneer je de app amper gebruikt. Maar het is dus zeker wel mogelijk!:grinning:

Reputatie 4

@Hans-Juriën ik zal dat doen zodra ik er tijd voor heb, heb het net geprobeerd maar kon het filmpje niet toevoegen.

Maar het komt erop neer dat ik de app kan vinden, kan ook kiezen voor ‘installeren’ maar daarna gebeurt er letterlijk niets met de installatie van de app.

Reputatie 2

De Android app heeft een nieuwe datum (19 ipv 16 aug), maar wil nog steeds niet installeren op mijn Android 9 TV of (de inmiddels aangeschafte) Nvidia Shield. Treurig, treurig :disappointed_relieved:

Interessant. Ik doe ook graag mee met mijn samsung 2020 model.

Reputatie 2

Ik heb toevallig hetzelfde toestel al @QuadNL ,   Philips xxPUS7304/12  AndroidTV uit 2019 ook hier lukt het helaas nog niet om te installeren. App  is ook nog niet zichtbaar in de androidtv Playstore. 

in de algemene Playstore, is die wel te downloaden op mobiel en tablets, (werkt uiteraard niet)  

We wachten geduldig af :)

 

@Hio bedankt voor je duidelijke feedback, dit nemen we allemaal mee!


Ergens in augustus komt er een interface update, dit zal hopelijk een aantal punten gaan verbeteren!

@Tommieof @Jason wordt er dan misschien ook een update geplaatst op

 

NB, ik ontving vandaag spontaan een update 2.99.7_build30-bbl met app 1.3.2833_5xx-oi-2.9.95_build12-72_TMNL_4886_tmnl_sfw_prd_3

Is er iets te zeggen over deze update of is het een bugfix zonder (zichtbare) veranderingen? Wat zou deze update anders/beter moeten doen dan de vorige versie?

De pagina https://www.t-mobile.nl/thuis/software-update is niet echt heel informatief: “Deze update bevat technische verbeteringen voor de stabiliteit van de TV Box

@Hio Wat allemaal verbeterd is, staat in het topic van destijds: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community. Ik kan me voorstellen dat je het idee gekregen hebt door alle bugs dat er weinig veranderd is, maar ik kan je verzekeren dat we wel degelijk een groot aantal verbeteringen hebben geïntroduceerd. Het is nu wachten op de update die Tommie aankaart.

Sorry @Jason maar de nieuwe app is op geen enkel punt een verbetering.

Ja er zijn inderdaad veranderingen, de dingen hieronder werkten goed in de vorige versie:

  • gids onbruikbaar met bewegend beeld door gids
  • teletekst weg- of stukgemaakt
  • favorieten onbruikbaar mbt volgorde
  • klok uit als box standby
  • klok op chaos-sterkte licht als box aan en niet meer te dimmen
  • kan nog wel even doorgaan...

Test Test Test!

 

/knip/

Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?​

Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.​

 

@Demi Hebben je al eens gelezen wat de feedback is van wat er nu life staat? Ik ben benieuwd of jullie die feedback al ergens hebben gehad tijdens de ontwikkelfase en hebben genegeerd of dat er met veel enthousiasme - waarschijnlijk toch goedbedoeld - niet heel erg veel over de interface is nagedacht.

Er is nogal wat regressie naar jaren geleden en daarnaast een serieuze downgrade in bruikbaarheid

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hio, alle feedback die we ontvangen hebben is waardevol en we nemen alles mee!  

Wat ervaar je precies en waar loop je tegenaan met de nieuwe interface? 

Hi @Hio, alle feedback die we ontvangen hebben is waardevol en we nemen alles mee!  

Wat ervaar je precies en waar loop je tegenaan met de nieuwe interface? 

@Tommie Kort antwoord: de nieuwe IF is zo slecht dat ik niet begrijp hoe deze live is gezet en wat er beter aan zou moeten zijn.

Entone + app

  • Veel te langzaam kanaal schakelen
  • Slecht leesbare tv-gids met beeld er doorheen
  • Verkeerd gesorteerde favorieten (volgorde toevoegen ipv kanaalnr)
  • etc

Entone

  • Niet aan of uit te schakelen via afstandsbediening
  • Klok nu helemaal uit in standby
  • Klok niet meer te dimmen, kan er de krant bij lezen
  • etc

App

  • Elke dag opnieuw inloggen
  • Waarom een verplichte pincode van een profiel
  • etc

Zie het verzameltopic al vindt ik de hele release gewoon slecht, er wordt werkelijk niets verbeterd en alle verbeteringen die inmiddels in de oude IF waren doorgevoerd zijn overboord gegooid. Waarom dan? Om iets nieuws te maken?

 Neem ‘s contact op met @Matthijs202 of zie

 

@Hio bedankt voor je duidelijke feedback, dit nemen we allemaal mee!


Ergens in augustus komt er een interface update, dit zal hopelijk een aantal punten gaan verbeteren!

Fijn @Tommie al hoop ik nog steeds ergens op een uitleg van iemand; wat is er verbeterd met de nieuwe interface, wat was het doel en waar is het zo heel erg fout gegaan?

Reputatie 7
Badge +16

@Hio Wat allemaal verbeterd is, staat in het topic van destijds: Alles over T-Mobile TV | T-Mobile Community. Ik kan me voorstellen dat je het idee gekregen hebt door alle bugs dat er weinig veranderd is, maar ik kan je verzekeren dat we wel degelijk een groot aantal verbeteringen hebben geïntroduceerd. Het is nu wachten op de update die Tommie aankaart.

Reageer