Beantwoord

blokkerig beeld (Vught)

  • 14 January 2020
  • 42 reacties
  • 992 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Ik hoop het het wordt alleen maar slechter het beeld

Reputatie 7

Hi @bverhoof. inmiddels is er inderdaad een nieuwe storing aangemeld in de omgeving Vught & Cromvoirt, deze staat los van de eerdere storing (er lopen er dus twee). We hebben deze nieuwe melding ook in onderzoek en gaan dit zo snel mogelijk oplossen!

Vandaag een monteur langs geweest .zag in een oogopslag wat is was.lag nl niet aan hardware,er zijn blijkbaar problemen bij TM & KPN men zou aan een oplossing werken.monteur verontschuldigde zich netjes dat hij niets kon betekenen.Nu maar afwachten of TM & KPN snel met een oplossing komen.het is geen kijken zo. 
hier betaal ik nl geen fors bedrag per maand voor

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bverhoof,

 

Het is natuurlijk nooit fijn wanneer je zoveel kwaliteitsverlies hebt op je TV Boxen. Ik heb ervoor gezorgd dat Guidion langs kan komen om het TV-probleem te onderzoeken en herstellen. Je hoeft daarvoor alleen nog maar een afspraak met hen in te plannen zodat je een datum kunt afstemmen. De afspraaktool wordt binnen 10 tot 30 minuten naar je toegestuurd per SMS en e-mail. :wink:

 

Beste Brian het is iets minder maar maar erg storend nog aanwezig

vervanging van de tv boxen.?

met vr gr Bernard

Reputatie 7

Hi @bverhoof, bij nadere inspectie blijkt in jouw geval de storing toch niet te spelen maar ik zie inderdaad wel een enorm slechte verbinding op jouw TV Boxen. De binnenkomende internetverbinding lijkt echter prima. Ik heb zojuist beide TV Boxen op afstand een reset gegeven. Zou je eens willen kijken of hiermee het beeld is verbeterd? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7

Hi @bverhoof Op dit moment lijken er problemen met TV te spelen op het glasvezel netwerk wat kan leiden tot blokkerig/stotterend beeld. We zijn de oorzaak hiervan aan het onderzoeken en werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Oké dank voor je snelle acties

gr bernard

Reputatie 7
Badge +4

Uiteraard. Ze reageren vanzelf in dit topic. Begrijp dat ze bezig zijn met de signalen rond haperend en stotterend TV signaal.

Dank je krijg ik hiervan nog een reactie..

Reputatie 7
Badge +4

Webcare zou kunnen meten of er rariteiten zijn op jouw verbinding. Al vermoed ik dat het niet een issue aan die kant is, maar eerder de combinatie van Entone en Draytek.

Ik zal webcare vragen om jouw verbinding te checken. 

Test lan down 171 mbps. Up 1,765 mbps

test wlan down 13,03 mbps up 17,29 mbps

Geen switch oid in mijn netwerk

Lan en wlan

Internet kan en kan geen problemen .heb glasvezel als bron

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @bverhoof,

Dat is niet hoe het hoort te zijn. Ben je aangesloten op DSL of glasvezel? Heb je bijzonderheden in jouw netwerk, zoals switches of eigen routers? Hoe is jouw internetverbinding? Is deze goed (bedraad én via WIFI)?

Aanvulling.ook stopt het beeld regelmatig

Reageer