Beantwoord

blokkerig beeld (Vught)

  • 14 January 2020
  • 42 reacties
  • 992 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @bverhoof,

 

Bedankt voor je terugkoppeling en wat fijn dat Jean je zo netjes geholpen heeft. Ik ken hem toevallig persoonlijk en zal dit compliment aan hem ten gehore brengen, dankjewel! :smile: Gisteren is de hardware die verantwoordelijk was voor de problemen vervangen en hiermee zijn de haperingen en blokkerige beelden opgelost. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bverhoof,

 

Bedankt voor je geduld en dat je ons nog de kans geeft daadkrachtig te handelen. Ik heb jouw uitleg direct doorgezet aan de technici, zij zullen het escaleren naar de netwerkbeheerder (KPN) zodat er inderdaad een storingsticket bij hen terechtkomt. Uit het verhaal van de Guidion monteur begrijp ik dat ook het omruilen van je modem niet gebaat heeft. Het leek eventjes goed te gaan, om vervolgens weer blokkerig en haperend te worden. Mijn oprechte excuses voor de situatie. Kan ik nog iets voor je doen? De Community zit altijd voor je klaar.

Reputatie 7

Hi @bverhoof, fijn dat mijn collega je zo goed heeft geholpen! In dit geval was het wachten op de werkzaamheden van de aannemer en het leveren van de hardware. Hier zaten we bijna dagelijks achteraan maar dit soort dingen kosten soms tijd, excuses daarvoor. De vergoeding wordt automatisch verrekend met je factuur van volgende maand en het bedrag wat daarna eventueel overblijft ontvang je dan na 32 dagen op je rekening. Veel kijkplezier en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Afgelopen dagen regelmatig contact gehad met chat klantenservice met de vraag wat is de status? Dat weten wij niet kan enkele dagen duren einddatum niet bekend.

hallo jullie verkopen een product het interesseert mij niet of een externe partij reparaties wel of niet uitvoert.Jullie zijn eindverantwoordelijk .

Gevolg nog steeds geen oplossing nog steeds blokkering vastlopend beeld.

Beste
wat is de status van deze reparatie.

we worden hier erg moedeloos van gisteren naar andere zenders moeten schakelen ivm blokkering beeld.

als dit zo door gaat trek ik mijn autoincasso in.

veel beloftes maar nog steeds geen resultaat.

gr Bernard 

Het ligt bij bo back Office op mijn vraag breng me in contact met bo .nee dat kan niet.op vraag om manager te spreken nee dat kan niet.zorgen dat blokkerig beeld opgelost word nee dat kan ( nog steeds)niet wat wel 
u moet even geduld hebben

Na drie dagen storingsvrij TV kijken waren er gisterenavond rond 21 uur (2 maart) weer twee perioden, waarin het TV beeld weer ernstig gestoord was.

Storing nog niet voorbij dus?

Reputatie 7

Hi @bverhoof, ik dacht hier al gereageerd te hebben maar ik zie nu dat mijn bericht niet door is gekomen, excuses hiervoor! We zijn nog steeds bezig met een onderzoek op het netwerk, de oorzaak blijkt lastig boven water te halen, sorry dat het lang duurt. Uiteraard kijk ik graag met je naar een tegemoetkoming wanneer de problemen zijn verholpen en ik houd je op de hoogte! 

Beste 

Het duurt inderdaad al heel erg lang. Zolang dat ik mijn auto incasso in ga trekken we hebben zo het idee dat we maar aan het lijntje gehouden worden. Eerst storing 't mob tien werd KPN erbij gehaald nu is reggefiber lid geworden van deze club. Lijkt steeds meer op een soap te lijken. Vertrouwen??? Nou nee niet dus. Gaan we nu een daadkrachtig handelen sorry zo ga je niet met klanten om. Blijkbaar zijn we niet de enige volgens de verschillen doc media. 

Ter aanvulling mijn mail naar reggefiber je zou toch onderga d actie verwachten!!!!???? 

Geachte heer/mevrouw Verhoof,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het spijt mij te vernemen dat u een storing ervaart. Ik kan u adviseren om dit nogmaals te melden bij T-Mobile, zij dienen ons namelijk een storingsticket te sturen als zij vaststellen dat dit aan ons netwerk ligt.

Helaas hebben wij nog geen ticket mogen ontvangen van hun, hierdoor kan ik u adviseren om contact op te nemen met hun hierover.

Heeft u nog aanvullende vragen, dan hoor ik dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

 

afbeelding

Telefoon:  +31 088 006 3744

Whatsapp: +31 630 856 291


www.kpnnetwerk.nl


------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------
Van: bverhoof@t-mobilethuis.nl
Ontvangen: 10-2-2020 17:29
Aan: Klantenservice; KPN NetwerkNL; KPNNetwerkNL Support
Onderwerp: AANSLUITING GLASVEZEL
 

Beste

Sinds 4-5 weken bezig met t-mobile om eens fatsoenlijk beeld te krigen ipv blokken strepen half beeld weg vastlopen etc etc

.complete hardware vervangen door t- mobile probleem nog steeds aanwezig.

Het probleem lijkt bij reggefiber te liggen.Als het goed is maakt t-mobile hier melding van .Wij willen dit zo spoedig mogelijk opgelost zien.

We betalen net voor niets een behoorlijk maand bedrag hiervoor

 

J.Verhoof

Adriaan Poortersstraat 18 5262 TJ Vught

 

​​​​​​

 

 

Reputatie 7

Hi @Vught, de werkzaamheden zijn inmiddels al een tijdje afgerond maar mocht het zich weer voordoen trek dan zeker aan de bel, dan gaan we het opnieuw bekijken!

Beste allen 
update vught 

NIETS veranderd nog steeds niet te kijken

Reputatie 7

Hi @bverhoof, ter verduidelijking in dit geval gaat het om ons eigen netwerk (ODF). De planning is nu om komende donderdag nacht een netwerkonderdeel te gaan vervangen, het einde is dus in zicht! Dit is nog wel even onder voorbehoud, we hebben op dit moment nog geen bevestiging van de aannemer dus de uitvoerdatum zou nog kunnen verschuiven. Zodra ik dit zeker weet laat ik het uiteraard weten!

Reputatie 7

Hi @bverhoof, bij nadere inspectie blijkt in jouw geval de storing toch niet te spelen maar ik zie inderdaad wel een enorm slechte verbinding op jouw TV Boxen. De binnenkomende internetverbinding lijkt echter prima. Ik heb zojuist beide TV Boxen op afstand een reset gegeven. Zou je eens willen kijken of hiermee het beeld is verbeterd? Ik hoor het graag! 

Beste Brian

wie moet ik nu geloven

de 1e monteur: ik zie het kan ik niets aan doen is extern

de helpdesk icm 2de monteur:ligt bij kpn/reggefiber is extern er wordt ticket aangemaakt is vergeten pas dagen erna aangemaakt wat nu blijkbaar niet nodig is

jou bericht: niet extern maar intern

 

welke bomen in welk bos

 

kunnen jullie het zef nog wel volgen ik niet in iedergeval

 

Beste Brian het is iets minder maar maar erg storend nog aanwezig

vervanging van de tv boxen.?

met vr gr Bernard

Reageer