boxen terugsturen

  • 28 November 2019
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedendag,

Sinds ik aangegeven heb dat ik weg ga bij T-Mobile lijkt het er sterk op dat T-Mobile mij aan het zieken is. Ik had de mogelijkheid om bij een andere provider 5 december aangesloten te kunnen worden. Na een lang telefoongesprek werd er gezegd dat ik tot de 24ste bij T-Mobile moest blijven. Ik zei is prima ik betaal gewoon, maar ik wil eerder weg. Na 2 keer in de wacht te zijn gezet werd mij verteld dat dit niet kon. Een lang verhaal kort te houden, dit kan dus WEL!!! De andere provider moet simpel doorgeven dat ze de lijn gaan overnemen en het is in orde. 

Eergisteren kwam PostNL met 2 mediaboxen terwijl ik er maar 1 nodig heb. Ik wou er 1 terugsturen dit kon niet. Nee ik moest of beide houden of beide terug. Nou dan maar beide terug. 

Vanochtend keek ik bij mijn abonnementen en daar staat doodleuk: 2 TV Boxen en 2 premium zenders. Ik heb op dit moment 0 TV Boxen en 0 premium zenders. 

Het is gewoon opvallend. Tot ik aangegeven had dat ik weg zou gaan totaal geen problemen met T-Mobile, het moment dat ik aangaf dat ik weg zou gaan de ene na de andere probleem. Ook al ben ik straks geen klant meer, horen jullie me wel tot de laatste dag als klant te behandelen. Ik zie nu al met angst en beven mijn laatste factuur tegemoet omdat jullie maar wat doen. Want daar komt vast en zeker 2 TV Boxen en 2 premium zenders op te staan. Dan kan ik alsnog gaan bellen en me weer druk maken. 

Deze maand hoor ik 40 euro te betalen. Niet eens omdat ik een TV Box heb,maar omdat ik tv via de T-Mobile TV app kijk. Als compensatie voor deze ellende zou een bedrag in mindering op mijn laatste factuur geen slechte optie zijn! 

Ik ga straks bellen voor die 2 TV Boxen en 2 premium zenders. Maar eigenlijk had ik niet eens hoeven te bellen. Ik moet tijd steken in zaken die er niet hadden moeten zijn. DIe door jullie gecreëerd zijn.  

Ik had geen zin om een brief te sturen (iets uit de oertijd) dus heb ik hier alles er maar uit gegooid. 

mvgr,

 

Arend 


1 reactie

Reputatie 7

Hey @AQ010,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik zie dat je hier onlangs met mijn collega hebt gesproken en er inmiddels een opzegging gepland staat voor 11 december. Na deze datum ontvang je van ons nog een eindafrekening voor alle overige maanden dat je contract liep. Aangezien je abonnement op 11 december wordt opgezegd, kan ik op dit moment geen wijzigingen meer doorvoeren in je abonnement.  Ik raad je aan om de verzendbewijzen van al je terug verzonden apparatuur te bewaren dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken.

Hoe dan ook had ik je een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Wel wil ik je bedanken voor het geduld in deze. Mochten er nog onduidelijkheden bestaan, laat het dan ons gerust weten. 

Reageer