Beantwoord

Cloud

  • 18 September 2023
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Geachte lezer,

 

Waarom kun je met de Cloud van Odido, maar bij ± 44 zenders opnemen en niet bij alle tv zenders ?

 

icon

Beste antwoord door Cristien 18 September 2023, 13:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Geachte @Regt Welkom bij Odido!

Op de website van T-mobile kun je het zenderoverzicht inzien en wat per zender de mogelijkeden zijn.

Als zenders geen cloud opnemen ondersteunt, dan is daar geen overeenkomst voor bij Odido.

Groetjes! 

Geachte CrisTien,

Bedankt voor uw reactie !.

 

Ik heb naast de basis tv zenders ook nog 4 extra tv pakketten er bij genomen en kan dus nu                136 tv zenders bekijken.

 

Echter maar van 44 van de 136 zenders zou ik programma's kunnen opnemen, als ik een Cloud abonnement zou hebben.

 

Ik wilde de Cloud zojuist inschakelen, maar bij nader inzien dat, van de 136 zenders er maar 44 een opname mogelijkheid hebben en 92 niet, Vind ik de aantal op te nemen zenders veel te weinig.

 

Kan mij iemand vertellen of er op korte termijn een redelijke verbetering in de opname mogelijkheid aan zit te komen ???.  

Geachte @Regt Welkom bij Odido!

Op de website van T-mobile kun je het zenderoverzicht inzien en wat per zender de mogelijkeden zijn.

Als zenders geen cloud opnemen ondersteunt, dan is daar geen overeenkomst voor bij Odido.

Groetjes! 

Kan mij iemand vertellen of er op korte termijn een redelijke verbetering in de opname mogelijkheid aan zit te komen ???.  Ik bedoel natuurlijk via de Cloud. Nog bedankt CrisTien, voor uw reactie !!.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Regt, op dit moment komen er nieuwe zenders aan. Uiteraard willen wij ook zoveel mogelijk zenders kunnen opnemen. Dit heeft te maken met de rechten van de zender/programma. Hier kunnen regelmatig veranderingen in komen. Je kunt altijd aangeven welke zenders je graag zou willen opnemen in het Wensen & Suggesties topic!

Beste medewerkers van Odido,

 

Tommie, u schrijft in reactie op mijn vraag, op dit moment komen er nieuwe zenders aan.

Nu is mijn c.q. onze vraag, heeft u inzicht of daar ook de zenders ARD en ZDF bij zitten bij de nieuwe zenders ?.

 

Wij mijn vrouw en ik, kijken dagelijks naar de ARD en ZDF, maar als wij enkele dagen weggaan kunnen wij jammer genoeg bij deze zenders (en ook bij andere zenders) geen programma's of films opnemen en dat konden wij tot 10 augustus bij Ziggo jammer genoeg wel.

 

Daarom de vraag nogmaals, heeft u inzicht of daar ook de zenders ARD en ZDF bij zitten bij de nieuwe zenders. Wij wachten hoopvol uw reactie af.

 

Met vriendelijke groet,

Mari en Joke.    

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Regt, op dit moment is daar nog niks concreets over bekend. We weten dat de wens er is en we zullen proberen om de wens te horen! Hopelijk zal dit mogelijk zijn in de toekomst, jullie zijn niet de enige klanten die dit graag zouden willen.

Reageer