Cloud aflevering mist bij serie opname

  • 26 December 2023
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Wij hebben vorige week de serie Swanenburg voor opname ingesteld in de Cloud. Nu een week later zien we dat de eerste aflevering niet is opgenomen. Gezien meerdere gemelde problemen omtrent Cloud opname toch maar even hier melden. Kan iemand checken/informeren waarom dit gebeurd?

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@ArdPaardekooper Heel graag gedaan! Gek dat dit gebeurd, want in principe zou de eerste aflevering gewoon moeten worden opgenomen. Mits de benoemde punten niet van toepassing zijn. Wil je mij voorbeelden sturen? Ik heb het volgende nodig: 

  • Op welke zenders de opname misloopt 
  • Datum/tijdstip 
  • Programma 
  • Is de hele opname niet opgenomen of alleen een deel?
  • Gebeurd het alleen bij de eerste aflevering of ook bij andere afleveringen? 

 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kan ik direct gericht voor je op zoek naar de juiste oplossing! 😀

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@ArdPaardekooper Balen dat nou net die eerste aflevering niet is opgenomen. Gelukkig is de rest van de opnames wel gelukt! 😀 Ik durf niet precies te zeggen waar dit aan heeft gelegen, maar voor een volgende keer is het handig om hier rekening mee te houden: 

  • Er kan 1 programma tegelijkertijd worden opgenomen.
  • Opname kan qua tijd niet overlappen met andere opnames.
  • Bij een factory reset of swap van de TV Box gaan opnames op de harde schijf verloren.

 

Hoi Teresa, bedankt voor je snelle antwoord. De opname was in de Cloud gemaakt (wij hebben geen TV box of mediaspeler en gebruiken de TV app via Chromecast). Bij een andere serie had ik hier volgens mij laatst ook al last van, dus waarschijnlijk is er een bepaalde conditie waaronder de eerste aflevering niet wordt meegenomen. Misschien dat dit gebeurt op het moment dat de eerste aflevering al begonnen is? Zal dit binnenkort zelf eens testen

Reputatie 6
Badge +2

@ArdPaardekooper Heel graag gedaan! Gek dat dit gebeurd, want in principe zou de eerste aflevering gewoon moeten worden opgenomen. Mits de benoemde punten niet van toepassing zijn. Wil je mij voorbeelden sturen? Ik heb het volgende nodig: 

  • Op welke zenders de opname misloopt 
  • Datum/tijdstip 
  • Programma 
  • Is de hele opname niet opgenomen of alleen een deel?
  • Gebeurd het alleen bij de eerste aflevering of ook bij andere afleveringen? 

 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kan ik direct gericht voor je op zoek naar de juiste oplossing! 😀

Reputatie 3

Ik weet niet of het helpt maar ik heb deze serie ook opgenomen. Opname erin gezet via Android App op de GSM en bij mij heeft hij de eerste opname wel opgenomen. (bekeken met nieuwe media box)

Reageer